سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پیام تسلیت آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور، در نامه ای به مدیر حوزه علمیه گیلان، از مجاهدت های کادر درمان و بهداشت، نیروهای مردمی و بسیجی و طلاب و روحانیون جهادی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در نامه ای به مدیر حوزه علمیه گیلان، از مجاهدت های ارزنده کادر درمان و بهداشت، نیروهای مردمی و بسیجی به ویژه روحانیت و حوزه و مراکز حوزوی و طلاب عزیز جهادی تقدیر و سپاسگزای کرد.

متن نامه مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای انصاری مدیر محترم حوزه گیلان دامت توفیقاته
سلام و درود

خداوند آن استان سرسبز و سروقامت و سرافراز و مراکز علمی و حوزوی آن را از همه آفات و اسقام و بلاها دور دارد و از بلای ناگوار کرونا نجات دهد بحق فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها علیهم السلام.

همواره به یاد شما و دوستان و همکاران و استادان عزیز  و طلاب ارجمند و علمای اعلام آن استان و نماینده ارجمند ولی فقیه در استان و دعاگو بوده و هستم و امیدوارم با هماهنگی کامل شاهد فصلی نو و درخشان در خدمت خالصانه روحانیت و طلاب جهادی به مردم شریف  استان باشیم.

از اهتمامی که نسبت به پیشرفت علمی طلاب و بهره گیری از فضای مجازی انجام شده است، سپاسگزارم و بر توسعه و تعمیق آن تاکید می ورزم.

از همه خدمات و مجاهدت های ارزنده کادر درمان و بهداشت و مسئولان محترم و نیروهای مردمی و بسیجی و بویژه روحانیت و حوزه و مراکز حوزوی و طلاب عزیز جهادی تقدیر و سپاس فراوان دارم .

حفظکم الله و رعاکم و جعلکم فی درعه الحصینه بفضله و منه.

علی رضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha