جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ضد عفونی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه بوشهر از فعالیت ۲۰ گروه جهادی طلاب در سطح استان جهت ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی خبر داد و گفت: طلاب و روحانیون و ائمه جماعات مدارس علمیه در کنار هیئات و نیروهای بسیجی در سطح شهرها اقدام به انجام این کار جهادی می کنند.

حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر از فعالیت ۲۰ گروه جهادی طلاب در سطح استان جهت ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی خبر داد و گفت: طلاب و روحانیون و ائمه جماعات در کنار هیئات و نیروهای بسیجی، در سطح شهرها اقدام به انجام این کار جهادی می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: با توجه به وضعیت و شرایط اضطراری کنونی و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طلاب جهاد همت و تلاش خود را مصروف به کمک به مبارزه با این ویروس منحوس قرار داده اند و در امور مرتبط با ضدعفونی معابر و خیابان های شهر و کمک به مسئولان شهر به ویژه شبکه بهداشت همکاری می کنند و در صورت نیاز، این آمادگی وجود دارد که طلاب و روحانیون عزیز ما به کمک کادر پزشکی و درمانی بروند تا به زودی إن شاءالله با همت و جهاد مردمی، شر این بیماری از سر مملکت رفع شود.

وی همچنین از تشکیل گروه جهادی طلاب شهر چغادک برای مقابله با ویروس کرونا و انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی این شهر خبر داد و گفت: گروه جهادی طلاب و روحانیون شهر چغادک به یاری خدا و با همت جمعی از روحانیون، ائمه جماعات و طلاب انقلابی شهر جهت خدمت رسانی به مردم در امور مختلف فرهنگی، عقیدتی و ... تشکیل شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر به همکاری حوزه های علمیه شهرستان ها با ستادهای شهرستانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: راه اندازی ستاد مبارزه با کرونا با راه اندازی کمیته بسیج طلاب استان با حضور مسئول بسیج طلاب، مدیر حوزه علمیه برادران به همراه معاون تبلیغ‌ و فرهنگی و معاون امور طلاب و دانش آموختگان و مدیر حوزه علمیه خواهران و معاون تعلیم و تربیت سپاه استان یکی از مهمترین کارهایی است که در حوزه علمیه استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام گرفته شده است.

گفتنی است، حجت الاسلام رضا خدری به همراه برخی از طلاب و روحانیون جهادگر و بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا، اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر چغادک کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha