جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران با بیان این که در طی روزهای اخیر فعالیت این قرارگاه با جدیت و تمرکز بیشتری در سطح مناطق مختلف استان آغاز شده است، گفت: فعالیت های جهادی طلاب و روحانیان در طول این روزها موجب رفع بسیاری از مشکلات شده است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران به حضور گسترده طلاب و روحانیان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: از ابتدای اعلام فراخوان عمومی، تاکنون طلاب و روحانیان بسیاری برای خدمات رسانی به مردم با هدف مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کردند.

مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران، حضور گسترده طلاب در مقابله با ویروس کرونا را نشان دهنده مسؤولیت پذیری آنها در این شرایط حساس عنوان کرد و افزود: علیرغم این که برخی ها می کوشند از شرایط به وجود آمده در جهت تضعیت روحانیت استفاده کنند، اما جامعه حوزوی کشور با حضور پررنگ خود در عرصه خدماتی رسانی و مقابله با ویروس کرونا بار دیگر ثابت کرد در هر شرایطی همراه مردم خواهد ماند.

وی با بیان این که در طول تاریخ یک پیوند عمیق و ناگسستنی میان مردم و روحانیت برقرار بوده است، بیان داشت: دشمنان همواره تلاش کردند تا این پیوند را سست و متزلزل کنند، اما این توطئه با هوشیاری مردم و روحانیت شکست خورده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جامعه حوزوی کشور در حوادث متعددی به یاری سایر مردم و هموطنان کشورمان شتافته است، خاطرنشان کرد: طلاب جهادی در جریان سیل و زلزله سال های اخیر خدمات ارزشمندی را به عموم مردم ارائه دادند که ماندگار شده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که روحانیت هیچ گاه خود را جدای از مردم ندانسته و همیشه در شادی و غم کنار مردم بوده است، بیان داشت: در جریان شیوع این ویروس منحوس نیز طلاب و روحانیت از همه توان خود در خدمت به مردم و مقابله با این بیماری استفاده خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورمان این روزها نیازمند یک وحدت و همبستگی بیشتری برای مقابله با این بیماری است، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیت نیز همگام با سایر اقشار جامعه همراه با مردم برای خدمات رسانی در بخش های مختلف اعلام آمادگی کرده است.

مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران با بیان این که در طی روزهای اخیر فعالیت این قرارگاه با جدیت و تمرکز بیشتری در سطح مناطق مختلف استان آغاز شده است، بیان داشت: فعالیت های جهادی طلاب و روحانیان در طول این روزها موجب رفع بسیاری از مشکلات شده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که طلاب و روحانیان تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهند ماند و آماده خدمات رسانی به عموم جامعه هستند، خاطرنشان کرد: طلاب جهادی شهرهای مختلف استان به صورت شبانه روزی می کوشند تا زنجیره شیوع بیماری در استان قطع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خواننده IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    0 0
    متن خبر ایراد فنی پیدا کرده