شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معاون فرهنگی اوقاف فارس

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از تولید روزانه حدود سه هزار ماسک خبر داد و گفت: گروه جهادی علی بن حمزه(ع) در طول مدت یک هفته در کارگاه خود روزانه بین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار ماسک را تولید و به‌صورت رایگان میان مردم توزیع می کنند.

حجت الاسلام رحیم صفری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت گروه های جهادی برای جلوگیری از شیوع کرونا، اظهار داشت: گروه جهادی حرم علی بن حمزه(ع) متشکل از ۱۴ نفر فعالیت خود را در تولید اقلام بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی علی‌بن حمزه(ع) طی یکی دو هفته اخیر اقدام به‌ راه‌اندازی کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده دست و معابر و همچنین ماسک کرده است، اضافه کرد: این گروه جهادی تاکنون ۲ هزار  و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده برای معابر و خیابان‌ها تولید کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس همچنین از تولید ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست توسط گروه جهادی علی بن حمزه(ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: این مواد به‌ صورت رایگان میان مردم به‌خصوص مردم مناطق کم برخوردار شیراز توزیع شده است.

وی اظهار کرد: گروه جهادی علی بن حمزه(ع) در طول مدت یک هفته در کارگاه خود روزانه بین ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار ماسک را تولید و به‌صورت رایگان میان مردم توزیع می کنند.

حجت الاسلام صفری بیان داشت: طی یکی دو روز گذشته، مواد اولیه تولید ماسک در این حرم تمام شده که به زودی قرار است محموله پارچه تولید این ماسک‌ها از تبریز ارسال شود.

وی در پایان افزود: به یاری خدا در ۲ روز آینده فعالیت تولید ماسک مجدداً در حرم مطهر علی بن حمزه(ع) آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha