یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آتشنشانی

حوزه/ مدیر منطقه یک عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از اقدامات و فعالیت‌های تأثیرگذار قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین در ضدعفونی معابر و خیابانهای سطح شهر استان قزوین قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، رضا امیری خسروبیگی، صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ضدعفونی مناطق استان قزوین جهت مقابله با بیماری کرونا در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی قزوین گفت: در حال حاضر در راستای اقدامات پیشگیرانه در مقابل انتقال ویروس کرونا ضدعفونی معابر شهری، خیابان ها و ناوگان حمل و نقل عمومی استان قزوین در طول شبانه روز با دقت و ظرافت و با مشارکت اقشار مختلف از جمله قرارگاه جهادی حوزه علمیه  صورت می گیرد.

وی افزود: از زمان تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان، اتحادی که بین اقشار مختلف، مسئولان و مردم در مسیر مبارزه با کرونا ایجاد شده ستودنی است.

مدیر منطقه یک عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین اظهار کرد: جا دارد از فعالیت های ارزشمند قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین به خاطر همراهی و هماهنگی خوبی که با این مجموعه داشته و تلاش های شبانه روزی در ضدعفونی و توزیع اقلام بهداشتی در نقاط مختلف قزوین انجام می دهند، قدردانی کنیم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha