جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/دیدار مدیر کل کمیته امداد با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: برخلاف برخی نغمه های ناسنجیده که این روزها و در این شرایط رنج آور و چالش بزرگ ملی با توهمات ناروا به آتش اختلافات دامن می زنند، علمای اسلام و مردم عزیز اعم از شیعه و سنی و همه اقوام ندای وحدت و همبستگی و انسجام فریاد کنند و پرچم سرافرازی و پیروزی ایران و اسلام و انقلاب برافرازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله علیرضا اعرافی، در پیامی به مدیر حوزه علمیه کردستان، این استان را نماد اخوت اسلامی خواند و با تقدیر از علمای سنی و شیعه، آورده است: برخلاف برخی نغمه های ناسنجیده که این روزها و در این شرایط رنج آور و چالش بزرگ ملی با توهمات ناروا به آتش اختلافات دامن می زنند، علمای اسلام و مردم عزیز اعم از شیعه و سنی و همه اقوام ندای وحدت و همبستگی و انسجام فریاد کنند و پرچم سرافرازی و پیروزی ایران و اسلام و انقلاب برافرازند و قلب نورانی پیامبر رحمت(ص) خشنود سازند.

متن پیام مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه می آید:

مدیر ارجمند حوزه کردستان دام مجده
سلام و درود
صمیمانه از تلاش های ارزنده جناب عالی و دوستان و همکاران  و طلاب ارجمند و علمای اعلام و حوزه های علمیه و مدارس دینی و نهادهای دینی و فرهنگی و حوزوی آن استان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با هماهنگی کامل شاهد فصلی نو و درخشان در خدمت خالصانه روحانیت و حوزه و مراکز دینی  به مردم شریف آن استان باشیم و

بار دیگر مردم عزیز اعم از شیعه و سنی و همه اقوام و گروه ها طعم دلپذیر همدلی و دوستی و همکاری همگانی از سوی همه طبقات و نیز خدمتگزاری و مهربانی و شفقت روحانیت وعالمان دین را بچشند.

به همه دوستان و عزیزان و طلاب و بسیجیان و نیروهای مردمی و مسئول ابلاغ سلام و سپاس نمایید.

موادسیزده گانه بیانیه جدید و بیانیه پیشین منشور حرکت امروز و فردای حوزه و روحانیت و علمای اسلام در مواجهه با حوادثی از این دست است.

امیدوارم آن استان، که همواره نماد تاریخی تعامل و تعایش اقوام و مذاهب و مظهر اخوت اسلامی بوده است، در این حادثه نیز سرمشق همبستگی در مبارزه با کرونا و تعاون و تکافل اجتماعی و فرهنگی و اسلامی باشد و برخلاف برخی نغمه های ناسنجیده که این روزها و در این شرایط رنج آور و چالش بزرگ ملی با توهمات ناروا به آتش اختلافات دامن می زنند، علمای اسلام و مردم عزیز اعم از شیعه و سنی و همه اقوام ندای وحدت و همبستگی و انسجام فریاد کنند و پرچم سرافرازی و پیروزی ایران و اسلام و انقلاب برافرازند و قلب نورانی پیامبر رحمت(ص) خشنود سازند. باذن الله تبارک و تعالی.

حفظکم الله و رعاکم و جعلکم فی درعه الحصینه بفضله و منه.

علی رضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha