دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ارمی

حوزه / رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان درگذشت روحانی جانباز شیمیایی حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم ارمی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم ارمی، حسین زینلی رئیس دانشگاه آزاداسلامی کاشان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شی».

در روزهایی که خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عزادار از دست دادن استاد عزیز خود، دکتر بابک فخیمی بود، شوکی دیگر بر پیکره این دانشگاه وارد شد.

خبر درگذشت استاد گرانقدر حضرت حجت الاسلام والمسلیمن حاج آقای ارمی موجب تاثر و تالم قلبی اینجانب گردید.

حجت الاسلام ارمی جلوه ای از مصداق «من یتق الله یجعل له مخرجا» بود. شخصیتی که تقوا و علم و عمل را به هم آمیخت و قلب خود را به نور علم و عمل منور نمود. ایشان عمر پر برکت خود را در راه خدمت به حوزه و دانشگاه و «عیال الله» سپری کرد، خدمات ارزنده این عالم ربانی و استاد دانشگاه در سنگر امامت جمعه و خدمت به نسل جوان چون برگ زرینی در یاد و خاطره همه اهل علم و قلم و اندیشه برای همیشه باقی خواهد ماند.

او تربیت شده حوزه و دانشگاه بود، روحانی خدوم و راستینی که عمر با برکت خود را در راه خدمت و معرفت افزایی برای نسل جوان سپری کرد.

اینجانب به نمایندگی از هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان فقدان حجت الاسلام والمسلیمن حاج آقای ارمی را به جامعه دانشگاهی و حوزوی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده خواستارم.

حسین زینلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha