پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اعتکاف طلاب و دانشجویان اهواز در مسجد الغدیر اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، با اشاره به ابلاغیه استاندار خوزستان، گفت: پیرو این نامه به همه مساجد مرکز شهر به‌ویژه آن‌هایی که در بازار و اماکن تجمعی هستند، توصیه کردیم تا از برپایی نماز جماعت جلوگیری کرده و مانع از تجمع مؤمنین شوند.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ابلاغیه استاندار خوزستان، مبنی بر عدم برگزاری مراسمات مذهبی-فرهنگی و همچنین ممانعت از برپایی مجالس عزاداری و ترحیم در مساجد، اظهارداشت: پیرو این نامه به همه مساجد مرکز شهر به‌ویژه آن‌هایی که در بازار و اماکن تجمعی هستند، توصیه کردیم تا از برپایی نماز جماعت جلوگیری کرده و مانع از تجمع مؤمنین شوند.

وی با اشاره به دستورالعمل سازمان تبلیغات برای سایر مساجد سطح شهر، گفت: در باقی مساجد سطح شهر نیز توصیه بر این است که با رعایت نکات بهداشتی، می‌توانند اقدام به برپایی نماز جماعت کنند، منتها با صفوفی جدا از هم به‌گونه‌ای که از محدوده حدفاصل شرعی نیز خارج نشوند.

حجت‌الاسلام پشم فروش تصریح کرد: مجدداً تأکید و توصیه می‌کنیم که نمازگزاران به دلیل رعایت اصول بهداشتی، از سلام بعد از نماز پرهیز کرده و پس از سال نو نیز، از دست دادن و دیده‌بوسی، به‌شدت پرهیز کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در پایان اظهار کرد: برپایی هرگونه مراسم فاتحه و مذهبی نیز بنا بر توصیه ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در خوزستان ممنوع بوده و از اولیاء مساجد می‌خواهیم که نسبت به این موضوع حساس باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha