جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پویش مهربانی

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان همدان با حضور در بازار از خیرین پویش مهربانی که اجاره بهای مغازه‌هایشان را بخشیدند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ام‌کلثوم امیدی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان همدان با حضور در محل دفتر "حاج حسن بیات" مالک 7 مغازه در بازار ضمن تقدیر از اقدام بخشودگی اجاره بهای مغازه‌ها، اظهار کرد: مردم دارالمؤمنین همدان در شرایط سخت دست هم را می‌گیرند و fh همدلی از بحران عبور می‌کنند.

وی ادامه داد: از نظر قرآن کریم، احسان یکی از مهم‌ترین ابزارهای تکاملی بشر به شمار می‌رود و موجب می‌شود تا انسان به جایگاهی برسد که شایسته مقام انسانیت، کرامت و شرافت اوست که به عنوان اشرف مخلوقات انتخاب و به کائنات معرفی شده است.

امیدی خاطرنشان کرد: این بلا، امتحانی برای همه مردم است و هر کس در حد خود امتحانی را پس می دهد و دعا می کنیم خداوند متعال بر مال و جان شما عزیزان توفیق بیشتر عنایت کند.

وی اذعان کرد: در عوض احسان، باید احسان کرد و قدردانی و تشکر به جا آورد. این کار، میل و رغبت نیکوکار را افزایش می‏ دهد و انگیزه احسان را در وی قوی می‏ سازد تا به کارهای نیک بیشتر مبادرت ورزد.

حسن بیات، نیکوکار و مالک 7 مغازه نیز اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که در ادوار مختلف کمک نظام جمهوری اسلامی بودم و هم‌اکنون توانستم باری از دوش مردم بردارم و این توفیقی است که خداوند نصیبم کرده است.

وی افزود: پویش مهربانی در شهر همدان رقم خورده و مردم درصددند تا با همدلی و ایثار شرایط سخت را پشت سر بگذارند و سال نو را با فکری آرام و بدون دغدغه مشکلات مالی آغاز کنند.

 مدیر حوزه‌ علمیه خواهران همدان در ادامه تقدیر از نیکوکاران همدانی، در مغازه معروف به دستچین متعلق به آقایان گوهریان که از دیگر نیکوکارانی هستند که به پویش مهربانی پیوستند، حضور یافت و از اقدام نیک آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha