جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه علوم پزشکی شیراز

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کرونا، از مراکز تولید کننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان در راستای تحقق اهداف بسیج ملی مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مهرزاد لطفی، ظهر امروز در نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس که در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از مراکز تولید ماسک و مواد ضدعفونی در استان، از تلاش تشکل های دانشجویی برای مشارکت و همدلی در ارتقای خدمت رسانی بسیج ملی مبارزه با کرونا به مردم نیز تقدیر کرد.

وی، حضور نیروهای بسیج دانشجویی در ورودی کارگاه های تولید ماسک، برای تب سنجی و نظارت بهداشتی در روند تولید را از جمله همکاری های صورت گرفته در این زمینه برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: بررسی ادامه فعالیت کارکنان ستادی در ایام نوروز، برگزاری نشست مشترک معاونت های درمان و بهداشت دانشگاه با کارگروه معنوی، ارسال روازنه آمار مربوط به مبتلایان کرونا از سوی تمامی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان به شیراز و تشدید بازدیدها و نظارت بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه از کارخانه های تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی کننده، از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

در ادامه این نشست عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز خاطرنشان کرد: جمعی از کارشناسان بهداشت برای پیگیری امور مربوط به دو بیماری کرونا و آنفولانزا در بیمارستان های حضرت علی اصغر(ع) و شهید چمران مستقر می شوند.

علی اکبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز در ادامه این نشست گزارشی از بازدیدها و نظارت های بازرسان معاونت درمان دانشگاه از نقاهتگاه پیش بینی شده، ارائه داد.

در این نشست همچنین دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی آخرین اقدامات انجام شده در حوزه های خود را مطرح کرده و پیرامون افزایش اثربخشی برنامه ها در پیشبرد اهداف بسیج ملی مبارزه با کرونا، تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha