پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

حوزه/ عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط خاص کشور پس از شیوع ویروس کرونا می طلبد که یکی از اولویت های مسئولان، شناسایی و حل مشکلات مربوط به عرصه تولید باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به این که در شرایط کرونایی، صنایع و بخش تولید به طور کلی متحمل ضرر و زیان قابل توجهی شده اند، لذا از دولت این انتظار می رود که در دریافت مطالبات خود به خصوص بحث مالیات، بخشودگی یا تخفیف های ویژه ای در نظر بگیرد تا فشار کمتری به تولیدکنندگان و صنعت گران در این شرایط وارد آید.

وی افزود: همچنین در رابطه با اقساط تسهیلات بانکی نیز باید ملاحظات خاصی در نظر گرفته شود چرا که اگر طبق روال عادی با تولیدکنندگان در این باره رفتار شود، آن ها با مشکلات به مراتب مضاعف تری روبرو می شوند و لذا تأخیر و تعویق در دریافت این بخش از مطالبات بانکی نیز یک ضرورت به شمار می رود.

این نماینده مجلس همچنین گفت: به هر حال بخش تولید ارتباط مستقیمی با مقوله اشتغال و رونق اقتصادی کشور دارد و از این رو رفع مشکلات مربوط به این بخش باید جزو اولویت های مسئولان و دولتمردان باشد و در این خصوص مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع نیز هر کمکی که لازم باشد انجام می دهد تا فشار کمتری به صنعت و تولید کشور وارد شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha