سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علی شمخانی

حوزه/ دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: مقامات آمریکا به جای متهم سازی دروغین چین و ایران، به مطالبات بین‌المللی در خصوص نقش این کشور در تولید و انتشار کرونا و استمرار جنایت علیه مردم ایران با تداوم تحریم‌های اقتصادی پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی شمخانی، طی مطلبی در صفحه مجازی خود، به ادعاها و اتهام‌زنی مقامات آمریکایی به کشورهای ایران و چین در موضوع کرونا واکنش نشان داد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در همین رابطه تصریح کرد: «فرافکنی شیوه مرسوم آمریکا برای فرار از پاسخگویی است. مقامات آمریکا به جای متهم سازی دروغین چین و ایران، به مطالبات بین‌المللی در خصوص نقش این کشور در تولید و انتشار کرونا و استمرار جنایت علیه مردم ایران با تداوم تحریم‌های اقتصادی پاسخ دهند».

بر پایه این گزارش، مایک پمپئو وزیر خارجه رژیم آمریکا که کشورش به شدت درگیر بحران کرونا شده و این اپیدمی، ضعف سیستم بهداشتی و درمانی آمریکا را آشکار کرده است، روز گذشته طی ادعایی مضحک، ایران و چین را به انتشار اطلاعات گمراه‌کننده درباره ویروس کرونا متهم کرد.

دونالد ترامپ رئیس رژیم تروریستی آمریکا نیز، کرونا را ویروسی چینی نامیده است که این موضع گیری ترامپ با واکنش شدید پکن مواجه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha