پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اهتمام

حوزه/ حجت الاسلام اهتمام، ظرفیت ۸ هزار طلبه خواهر برای کمک رسانی به بیماران را یادآور شد و از تولید و انتشار بیش از ۱۰۰۰ محصول رسانه ای برای شرایط گذار از بحران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، پیش از ظهر امروز در هم اندیشی مسئولین قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان که در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد با اشاره به فعالیت هایی که دفتر تبلیغات در عرصه فرهنگی و اعتقادی در این ایام کرونایی انجام داده است، اظهار کرد: این فعالیت ها در چند محور می باشد که شامل تولید و انتشار بیش از ۱۰۰۰ محصول با موضوع پادکست، موشن گرافیک و فایل های آموزشی با محوریت دعا، آرامش و امید بوده و در کانالی با عنوان حوضچه قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین کانالی با عنوان در شرایط بحران، ویژه طلاب ایجاد شده است و بیش از ۷۰ طرح تبلیغی که طلاب چگونه می توانند در شرایط بحران کارهای تبلیغی خود را ادامه دهند در آن ارائه شده است.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعزام طلاب و روحانیون به بیمارستان ها با محوریت ایجاد آرامش، تقویت معنویت و دوری از استرس ها را یکی دیگر از اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از کارهای ارزشمندی که انجام شده است تهیه و معرفی لیستی از آی دی کارشناسانی که در حوزه پاسخ گویی در زمینه خانواده، کلام، قرآن و بازی های خانگی دارای فعالیت هایی بوده اند می باشد.

وی اضافه کرد: پاسخ به شبهات توسط کارشناسان مرکز ملی پاسخ گویی در کانال ایده ها و گردآوری آنها توسط طلاب از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

حجت الاسلام اهتمام با تاکید بر ظرفیت گروه های تبلیغی و آمادگی این گروه ها برای هم افزایی با دیگر نهادها تصریح کرد: علاوه بر آن ظرفیت خیرین در این عرصه نیز بسیار ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد: موضوع دیگری که در این شرایط می توان به آن پرداخت، در زمینه یادداشت نویسی و خاطره ها است، با توجه به این که در حادثه سیل نیز از این زمینه استفاده شد و با عنایت به این که خاطره ها بسیار ارزشمند بوده و یادگار است و به طورقطع آیندگان نیاز دارند تا درباره این وقایع بیشتر بدانند.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظرفیت ۸ هزار طلبه خواهر برای کمک رسانی به بیماران را نیز یادآور شد و افزود: پیشنهاد می شود قرارگاه به صورت ثابت فعالیت خود را ادامه دهد و در آن واحد خدمات اجتماعی و واحد اعتقادی – فرهنگی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha