جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیعه انگلیسی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: بستن حرم های مطهر بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، اقدامی عقلی و شرعی در راستای حفظ سلامت زائران بود که دستمایه اهانت شیعه انگلیسی قرار گرفت.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بسته شدن حرم های مطهر جهت جلوگیری از «شیوع کرونا» بود، اظهار داشت: سراسر مفاهیم قرآن و احادیث معصومین(ع)، سرشار از رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی که به این اندازه در سایر ادیان و مذاهب به آن سفارش نشده است.   

 وی تصریح کرد: بستن حرم های مطهر اهل بیت(ع) در ایران و عراق، چیزی نبود جز برای حفظ سلامت زائران و جلوگیری از شیوع کرونا، اما چرا نوکران ملکه لندن نشین، اماکن مقدس مشهد و قم را مورد اهانت قرار دادند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: بستن حرم های مطهر بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدامی عقلی و شرعی در راستای حفظ سلامت زائران بود که دستمایه شیطنت شیعه انگلیسی قرار گرفت.  

وی افزود: رفتار گذشته شیعه انگلیسی و حرکت اخیر اهانت به حرم های مطهر در ایران اسلامی، یادآور درد دل های حضرت امام(ره) در منشور روحانیت و متحجرین خشک مغز است.

حجت الاسلام کرمی نیا اضافه کرد: شیعه لندنی با برنامه ریزی قبلی، جهت مظلوم نمایی و ارادت ظاهری و به دور از عقل و منطق به مقدسات، خیمه شب بازی مخالفت با سلامت زائران را برای بستن موقت حرم های مطهر اجرا کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری بر رعایت قانون و توجه به هشدار مسئولان بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری، تا بدان‌جا بود که سفر نوروزی خود را به مشهد مقدس لغو، اما برخی برای رسیدن به مطامع سیاسی خود در مشهد و قم تشنج آفریدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha