جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/بسته بندی وسایل بهداشتی ،خوراکی وتحویل به نیازمندان توسط گروه جهادی

حوزه/ مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: بیش از ۵ هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی که ارزش ریالی آن بیش از یک‌میلیارد تومان است، در این ایام بین نیازمندان و بیماران توزیع گردید .

رامین غلامی مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، به تشریح اقدامات این اداره کل پرداخت و گفت: با ورود این بیماری به استان، اداره اوقاف همدان در گام اول اقدام به توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز و سبد کالا بین نیازمندان در سراسر استان کرده است.

وی افزود: بیش از ۵ هزار سبد کالا و اقلام بهداشتی که ارزش ریالی آن بیش از یک‌میلیارد تومان است، در این ایام بین نیازمندان و بیماران توزیع گردید که بیشتر این کالاها در شهرستان های همدان، ملایر و کبودراهنگ از محل موقوفه مرحوم بهاءالملک در همدان، مرحوم سیف‌الدوله در ملایر و مرحوم امیرنظام در کبودراهنگ تامین گردید که نیات موقوفات این خیرین، تهیه دارو، درمان و کمک به نیازمندان بوده است.

غلامی با اعلام این خبر که به علت شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامتی مردم، مراسم پنجشنبه آخر سال، در آرامستان موقوفه همدان برگزار نخواهد شد، اظهار داشت: اداره اوقاف استان به منظور کنترل این ویروس منحوس، هیچ برنامه‌ای را در روزهای پایانی سال در آرامستان باغ بهشت نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای ورود این بیماری، تمامی برنامه‌ها و تجمعات در بقاع متبرکه لغو شده است، یادآور شد: امسال در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری، برنامه‌های نوروزی از جمله طرح آرامش بهاری و ویژه برنامه سال تحویل در بقاع متبرکه استان همدان نیز برگزار نمی‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان تاکید کرد: براساس ابلاغیه سراسری، تمامی مدیران بقاع متبرکه استان همدان موظف هستند تا اماکن مذهبی را حداقل ۲ تا ۳ بار به صورت روزانه ضدعفونی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha