پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 891636
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
اجرای طرح آستان مهربانی توسط اداره اوقاف نجف‌آباد

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد از توزیع سبدهای حمایتی در قالب طرح «آستان مهربانی» خبر داد.

حجت الاسلام رضا صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، با اشاره به اجرای طرح «آستان مهربانی» در نجف‌آباد، بیان کرد: سبدهای حمایتی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه از محل نیات موقوفات مرتبط و خیرین در قالب طرح آستان مهربانی، بین خانوارهای شناسایی شده در شهرستان نجف‌آباد تقسیم شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد در خصوص اقدامات این اداره برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، خاطرنشان کرد: اوقاف شهرستان نجف‌آباد به محض دریافت دستورالعمل های صادر شده از طریق مبادی ذی ربط نسبت به ضد عفونی ساختمان اداره اقدام کرد.

حجت الاسلام صادقی ضمن تشکر از همکاری و مساعدت همه هیئات امنای بقاع متبرکه و بسیج خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه شهرستان نجف‌آباد با استفاده از ظرفیت خدام افتخاری و بسیج ضدعفونی شدند و پس از بحرانی شدن اوضاع شهرستان، طبق مصوبات کمیته بحران شهرستان نجف‌آباد، نسبت به بستن درب امامزاده ها اقدامات لازم انجام شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به دستورالعمل های صادره از طرف اداره اوقاف و فرمانداری ویژه شهرستان نجف‌آباد نسبت به ابلاغ دستورالعمل های مربوطه به هیأت امناء و مسئولان فرهنگی امامزاده ها اقدامات لازم انجام شده و در ادامه پیگیری های لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha