پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ معاون حوزه علمیه مازندران به حضور گسترده طلاب و روحانیان در عرصه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این حضور پرشور و اثرگذار صحنه دیگری از همراهی جامعه حوزوی با عموم مردم را به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام محمدجواد قائمی، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، به حضور گسترده طلاب و روحانیان در عرصه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این حضور پرشور و اثرگذار صحنه دیگری از همراهی جامعه حوزوی با عموم مردم را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان این که روحانیت در طول دهه های اخیر همواره در کنار مردم ایستاده است، افزود: این قشر اثرگذار جامعه دینی، ماندن در کنار مردم را افتخاری بزرگ برای خود دانسته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت در بحران ها و مشکلات مختلف در کنار مردم بوده است، بیان داشت: همراهی و همدلی مردم و روحانیت در طول تاریخ موجب تحکیم پیوند این دو قشر جامعه اسلامی شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که دست های شیطانی همواره تلاش کردند تا میان مردم و روحانیت فاصله بیندازند، خاطرنشان کرد: با همه تلاش های دشمن در طول حداقل چهار دهه اخیر، امروز پیوند عمیقی میان مردم و روحانیت برقرار است.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که روحانیت در قضایای سیل، زلزله و سایر حوادث طبیعی در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: امروز نیز با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح کشور، جامعه حوزوی کمک به مردم و سایر بخش های درمانی و خدماتی را وظیفه و تکلیف خود می داند.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که از همان نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در سطح استان، طلاب و روحانیان در عرصه های مختلف به ارائه خدمات به مردم و همچنین کادر درمانی و بیمارستانی پرداختند، بیان داشت: در حال حاضر طلاب بسیاری برای کمک به کادر درمانی استان در سطح بیمارستان ها مشغول ارائه خدمت هستند.

وی با اشاره به این که حضور پررنگ طلاب و روحانیان در جامعه توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب را خنثی کرد، افزود: امروز طلاب جوان حوزه های علمیه حتی در عرصه خدماتی نظیر ضدعفونی مراکز عمومی و درمانی نیز به شدت در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام قائمی با تأکید براین که طلاب و روحانیان تا رفع و ریشه کنی کامل این بیماری در کنار مردم خواهند ماند، خاطرنشان کرد: جامعه حوزوی استان همه توان خود را در جهت کمک به مردم و همچنین کادر پرتلاش و ایثارگر بیمارستان ها و مراکز درمانی به کار خواهند گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت ایران در این روزها با تبلیغات دروغین و شایعه پراکنی تنها به دنبال تضعیف نظام و انقلاب هستند، گفت: ملت بزرگ ایران با وحدت و همبستگی با عبور از این شرایط به وجود آمده عبور خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ما IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    روحانیت همه بیماران و فوتی کرونا را به اشتان فم ببرند کارشان راحتتر می شه