جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حوزه/ مردم ایران اسلامی اجازه نخواهند داد کسانی که دنباله رو تشیع لندنی هستند، اقدام به شیطنت و شکستن در ورود به حرم کنند و به نظام و اهل بیت(ع) و به سیاست گذاران ایران اسلامی جسارت و توهین نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین  احمد فرخ فال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به هتک حرمت افراد معلوم الحال به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و اقدام به شکستن در ورودی حرم، ضمن محکوم کردن این حرکت گفت: همان گونه که رهبر انقلاب از مدتها قبل ترفند تشیع لندنی را در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) مطرح کردند، با این وقایع اخیر برای همگان بدرستی مشخص شد که تشیع لندنی در واقع سرسپرده پیر استعمارگر یعنی انگلیس است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه افزود: دولت مردان انگلیسی کسانی هستند که پنجه های آن سالها در خون مردم ایران اسلامی فرو رفته و در این قضیه آلوده است. کشور و مملکت ما سالها مورد دسیسه این پیر استعمارگر بوده و مباحث مربوط به بهائیت، بابیت و اساسا حضور یهودیها در خاک کشور فلسطین همه دسیسه این کشور منحوس است.

این استاد حوزه اظهار داشت: دولت‌مردان انگلیسی کسانی می باشند که سیاست تشیع لندنی را نه تنها در ایران بلکه در عراق هم دنبال کرده اند. اما همگان و مردم ایران اسلامی ما و کسانی که نگران اسلام ناب هستند، بدانندکه تشیع لندنی، تشیعی است که برای ضربه زدن به اسلام حقیقی راه اندازی شده است.

وی افزود: معتقدیم که براساس اعتقادات شیعه و در زمان غیبت امام معصوم(ع)، زمامدار جامعه اسلامی، ولی فقیه جامعه الشرایط است. ولی فقیه کسی است که اسلام را به صورت ناب حفظ و دسیسه های دشمنان را بر ملا می کند. امروز که این ویروس کرونا کشور و حیثیت استقلال ما را مورد هدف قرار داده است، همان طور که رهبر انقلاب گفتند« امروز احتمال دارد که کشور در جنگ بیولوژیکی از سوی استکبار جهانی قرار گرفته باشد»؛ به همین دلیل لازم است مردم بزرگوار ما نسبت به حوادثی که ایشان به درستی تبیین می کنند، هوشیار باشند و اجازه ندهند این قبیل مشکلات کشور را دچار را بحران کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: معتقدیم هر چه داریم از اهل بیت(ع) است و حتی مشروعیت تشیع هم به ولایت است. اهل بیت(ع) مفسر دین، کلام و قرآن الهی و پناهگاه مسلمانان و شیعیان می باشند، بدین منظور این ملت مسلمان و شیعه به هیچ وجه اجازه تعرض و هتک حرمت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) را نخواهند داد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه افزود: ملت ایران اجازه نخواهند داد در زمانی که به لحاظ حفظ تشیع، موظف شدیم چارچوبی که ستاد بحران کشور برای وزارت بهداشت برای حفاظت جان مردم برای مدت موقت در آستان مقدس و حرم اهل بیت(ع) را ببندد، اما کسانی که دنباله روی تشیع لندنی هستند، اقدام به شیطنت و شکستن در ورود به حرم کنند و به نظام و اهل بیت(ع) و سیاستگذاران ایران اسلامی جسارت و توهین نمایند.

این استاد حوزه اظهار داشت: بنابراین باید افرادی که در این اقدام ننگین شرکت کرده اند، از عملکرد خود توبه کنند و دیگر اقدام به چنین عملی نکنند و مردم عزیز ایران اسلامی لازم است در چنین شرایط حساسی به مسئولان اعتماد کنند و تا کنون هم اعتمادکردند؛ به لطف الهی در جریان اخیر هم کشور ومسئولان موفق خواهند شد و این واقعه اخیری که از سوی فریب خوردگان تشیع لندنی که نگاه آنها به استکبار جهانی است، ایجاد شد، مردم ما به این فریب خوردگان اعتماد نکرده  و در زمین آنها بازی نخواهند کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha