جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز تولید ماسک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان به همراه جمعی از معاونین و اساتید حوزوی از مرکز تولید ماسک در شهر سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان، صبح امروز از کارگاه تولید ماسک در شهر سنندج بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در این بازدید ضمن خسته نباشید به عوامل جهادی در این کارگاه، بیان داشت: امروز برای ریشه کن کردن بیماری کرونا همه به نوعی وظیفه داریم و حضور شما بزرگواران در این کارگاه نشان از تعهد انسانی و دینی شما نسبت به جامعه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان با اشاره به اینکه باید در روند و پروسه تولید ماسک نکات بهداشتی از اولویت ها باشد، افزود: درخواست می شود برای تولید ماسک های کاملا بهداشتی و استاندارد از تردد بی مورد افراد به این مرکز تولیدی جلوگیری شود.

این استاد حوزوی ادامه داد: کسانی که در این کارگاه مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند باید توسط نهادهای حمایتی همانند بیمه و... مورد حمایت قرار بگیرند و بنده و سایر همکاران این مورد را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: همچنین تلاش می کنیم که همواره از مواد با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز برای تولید ماسک در این کارگاه استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: تأمین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید و پیگیری ایجاد دیگر تولیدی های ماسک در چند شهرستان دیگر کردستان و به خاطر عدم خستگی بیش از حد نیروها تفاهم‌نامه ای صورت گرفت تا از نیروهای جهادی و طلاب در این زمینه بکارگیری شود.

گفتنی است، در این مرکز تولیدی روزانه بیش از 10 هزار ماسک تولید می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • US ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    0 0
    خداوند منان نگهدارشان سردار جبهه جنگ مقاومت مقاومت تنتان سالم خداقوت