پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه کمیته مدارس علمیه ستاد حوزوی بحران استان تهران،

حوزه/ جلسه کمیته مدارس علمیه ستاد حوزوی بحران تهران، با حضور حاج حسین یکتا، مسئول قرارگاه جهادی مردمی امام رضایی ها، در مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، جلسه کمیته مدارس علمیه ستاد حوزوی بحران استان تهران، با حضور حاج حسین یکتا، مسئول قرارگاه جهادی مردمی امام رضایی ها، مدیر و معاونین حوزه استان، مدیران مدارس و مراکز تخصصی و مسئولین قرارگاه مردمی سلامت و به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین مدیران مدارس علمیه و بیان آخرین وضعیت کرونا در استان تهران به میزبانی مدیریت حوزه علمیه تهران برگزار شد.

در این جلسه مدیر حوزه علمیه تهران ضمن تشکر از مدیران در برگزاری منظم کلاسهای درس و انجام فعالیت های تهذیبی و پژوهشی و بصیرتی در فضای مجازی و رعایت مسائل بهداشتی در مدارس علمیه و اقدامات جهادی طلاب و اساتید در مقابله با بیماری کرونا و کمک به مردم عزیز ، هدف از تشکیل این جلسه را هم افزایی اقدامات مؤثرمدارس علمیه و هماهنگی بیشتر، با مسئولین مربوطه و استفاده از حداکثر ظرفیت حوزه علمیه استان تهران بیان نمود.

 حاج حسین یکتا، مسئول قرارگاه جهادی مردمی امام رضایی ها نیز ضمن تشکر از اقدامات داوطلبانه و مؤثر حوزویان بیان داشت: ما امروز در میدان جنگی همه جانبه و تمام عیار با دشمنان خبیث اسلام و انقلاب هستیم و در صحنه این نبرد، نیازمند به فرماندهان میدانی جهادی که زمام امور مناطق و محلات را به عهده بگیرند هستیم. و حوزه های علمیه و مدیران محترم مدارس علمیه بهترین گزینه برای اقدامات همه جانبه هستند.

در این جلسه پس از بیان گزارش میدانی مدیران مدارس و مسئولین قرارگاه های جهادی حوزه علمیه تهران موارد ذیل به عنوان مصوبات جلسه به مدیران مدارس علمیه ابلاغ گردید.

۱- تأکید بر فعالیت های همه جانبه آموزشی تهذیبی و پژوهشی مدارس علمیه در فضای مجازی با نظارت جدی مدیران محترم و توجه ویژه به پذیرش کیفی سال آینده تحصیلی حوزه علمیه؛

۲-  تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با کرونا و عوارض ناشی آن در همه مدارس علمیه استان با مسئولیت مدیران محترم جهت فعالیت در مناطق و محلات پیرامونی؛

۳-  برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت فضای مجازی توسط معاونین پژوهش و تهذیب مدارس علمیه در جهت پر کردن ایام فراغت خانواده های محترم و تولید کلیپ های امیدآفرین و تلاش برای بالا بردن سطح معنویت مردم و پاسخ به شبهات؛

۴- ارسال منظم و تصویری گزارش فعالیت های مدارس صرفاً از کانال روابط عمومی مدیریت استان جهت ارسال به ستاد و پوشش رسانه ای؛

۵- تأکید بر رعایت کامل مسائل بهداشتی توسط طلاب محترم بویژه طلاب جهادی که حضور میدانی در بیمارستان ها و بهشت زهرا و... دارند و نظارت جدی مدیران محترم بر حفظ سلامتی این عزیزان.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha