شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر مدرسه علمیه خاتم الوصیاء(عج) فاضل آباد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد گفت: یکی از اهداف تشکیل قرارگاه جهادی، خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان است که در این راستا متعهد شدیم روزانه ۲۰۰ دست لباس کادر درمانی و بیمار را به بیمارستان تحویل دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم سکینه حاجی آبادی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اقدامات طلاب و مسئولان مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد، به راه اندازی قرارگاه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: طلاب این مدرسه بر این باورند که جهاد ادامه دارد، از این رو، در ایام سال در قالب گروه های جهادی جهت محرومیت زدایی، فعالیت های چشمگیری انجام می دهند و اکنون نیز برای ریشه کن کردن بیماری کرونا پیشقدم شده اند.

وی اضافه کرد: بعد از منویات مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل قرارگاه بهداشتی درمانی، تعدادی از اساتید و طلاب مدرسه داوطلبانه با همکاری بسیج جامعه زنان اقدام به تشکیل این قرارگاه کردند.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف تشکیل قرارگاه، خدمت رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان است که در این راستا متعهد شدیم روزانه ۲۰۰ دست لباس کادر درمانی و بیمار را به بیمارستان تحویل دهیم.

حاجی آبادی ادامه داد: بعد از تشکیل اتاق فکر با حضور اعضای قرارگاه، مقرر شد علاوه بر طلاب، از دیگر بانوان شهر فاضل آباد نیز مدد بگیریم که تعداد ۶۰ نفر از بانوان را شناسایی و ساماندهی کردیم؛ هر یک در منزل و یا در کارگاه های آماده به همکاری، فعالیت می کنند و تعدادی از طلاب نیز کار پشتیبانی و رساندن مواد اولیه به خیاطان را بر عهده گرفتند.

وی توضیح داد: بعد از اتمام کار توسط خیاطان، تمامی لباس ها در مدرسه جمع آوری و بسته بندی شده و روزانه ۲۰۰ دست لباس به بیمارستان ارسال می شود و تاکنون حدود یک هفته موفق به رساندن به موقع لباس ها به بیمارستان شده ایم و این کار ادامه دارد تا اندازه ای که خیاطان و طلاب در ایام عید نوروز هم اعلام همکاری کردند.

حاجی آبادی افزود: علاوه بر دوخت لباس و ماسک، برخی از اساتید به کسانی که دچار مشکلات روحی، استرس و اضطراب شده اند، مشاوره دینی داده و سعی در آرام کردن فضای جامعه دارند.

وی در پایان اذعان کرد: برخی از اساتید برای تغسیل و کفن و دفن اموات نیز آماده به کار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha