جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ امام جمعه بهشهر با تأکید بر این که بهترین راه غلبه بر این بیماری، وحدت و همبستگی عموم مردم کشورمان است، تصریح کرد: بدون همکاری و همراهی مردم نمی توانیم از شرایط به وجود آمده با موفقیت عبور کنیم.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تبریک فرا رسیدن سال جدید، گفت: حلول و تقارن بهار معنویت و ماه رجب فرصت ارزشمندی برای مناجات به درگاه خداوند متعال است.

وی با تأکید براین که مردم مومن و انقلابی کشورمان در ماه رجب، بهار خودسازی کشور را از طریق ذکر، دعا، توسل و توجهات به اهل بیت(ع) بیمه کنند، افزود: ملت بزرگ ایران در سایه وحدت و همبستگی می توانند سال 99 را به سال پیشرفت، انسجام بیشتر و غلبه بر مشکلات و توطئه های دشمنان، تحت پرچم اسلام ناب محمدی و رهبری امام خامنه ای تبدیل کنند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا، به تلاش ها و از خودگذشتگی کادر درمانی و پزشکی کشور اشاره کرد و گفت: کادر درمانی این رزوها جهادگرانه خدمت می کنند و به طور حتم این تلاش ها و مجاهدت های خالصانه نزد خداوند متعال بی نصیب نخواهد ماند.

حجت الاسلام جباری با تأکید بر این که امروز بهترین راه یاری رساندن به کادر درمانی کشور که شبانه روزی در حال تلاش و مجاهدت هستند، ماندن در خانه است، بیان داشت: سفرها و ترددهای غیر ضروری در کشورمان به طور حتم موجب زیاد شدن زحمات این عزیزان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه بخشی از جامعه هنوز بیماری کرونا را جدی نگرفته اند، خاطرنشان کرد: تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در خصوص رعایت مسائل بهداشتی خود دلیل محکمی بر اهمیت این بیماری در جامعه است.

امام جمعه بهشهر با تأکید بر این که بهترین راه غلبه بر این بیماری، وحدت و همبستگی عموم مردم کشورمان است، تصریح کرد: بدون همکاری و همراهی مردم نمی توانیم از شرایط به وجود آمده با موفقیت عبور کنیم.

وی با بیان این که سفر، گردش و دید و بازدیدهای نوروزی در این روزها عامل به خطر انداختن جان خود و دیگران است، گفت: رعایت دستورات و مصوبه های وزارت بهداشت فوق العاده مهم و ضروری است.

حجت الاسلام جباری با تأکید بر این که ماندن در خانه و پرهیز از سفرهای غیرضروری در جامعه یک تکلیف مهم است، خاطرنشان کرد: این بیماری جدید قرن، قابل پیشگیری است و با راهکارهای ساده و اندکی دقت می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که نباید خدمات و زحمت شبانه روزی فداکاران خط مقدم مبارزه با این ویروس به ویژه کادر سلامت و درمان را فراموش کنیم، ادامه داد: امروز آحاد ملت ایران باید با همراهی و همدلی یکدیگر برای شکست این ویروس تلاش کنیم.

وی با اشاره به این که حفظ و تقویت امنیت ملی، عزت و سربلندی نظام اسلامی که ثمره خون شهیدان، مجاهدت و مقاومت بی وقفه ملت بزرگ ایران است نیازمند وحدت، همدلی و فرهنگ جهادی همه آحاد جامعه است، افزود: باید در سال جدید با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تقویت انقلاب و نظام اسلامی گام های مستحکم تری برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha