جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد حسن رستمیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: مردم غیور ایران همواره در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثابت کرده اند که از پیچ مشکلات و خطرات تاریخی به خوبی عبور کرده اند و کادر زحمتکش و پرتلاش بهداشت و درمان در این عرصه همچون مجاهدت های رزمندگان دوران دفاع مقدس در حال افتخارآفرینی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی فرا رسیدن سال جدید را به مردم ایران و طلاب و روحانیون استان سمنان تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین رستمیان به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

هم‌زمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام)، شاهد قدرت لایزال الهی و بهار طبیعت هستیم.

ملت ایران سال ۱۳۹۸ را با همه فراز و نشیب‌ها پشت سر گذاشتند و برگی از دفتر روزگار ورق خورده و برگ دیگری از آن با شروع سال جدید پیش روی ماست و در آستانه سال ۱۳۹۹ مردم شریف و فهیم ایران با آزمایشی دیگر الهی مورد امتحان قرار گرفته و درگیر مشکلات حوزه سلامت شده‌اند، اما این مردم غیور همواره در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که از پیچ مشکلات و خطرات تاریخی به خوبی عبور کرده‌اند و کادر زحمتکش و پرتلاش بهداشت و درمان در این عرصه همچون مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در حال افتخارآفرینی هستند.

ان‌شاءالله مردم نیز با عمل به شعار «در خانه بمانیم» در ایام عید نوروز و پرهیز از دید و بازدید در این ایام، برای جلوگیری از ترویج و شیوع این ویروس خطرناک با مسئولان بهداشت و درمان همکاری خواهند کرد.

در پایان، فرا رسیدن سال جدید را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ملت شریف ایران  و طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده و امید داریم که در سال «جهش تولید» و همزمان با تحریم‌های ظالمانه دشمنان انقلاب، با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی شاهد رشد و شکوفایی در همه عرصه‌های معنوی و مادی باشیم.

محمد حسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha