شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج اقا عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: امسال در حالی سال نو را آغاز می‌کنیم که احتمال حمله بیولوژیکی بودن کرونا در عالم وجود دارد و ان شاالله در مواجهه با این پدیده، مردم ما در میان ملت‌های دنیا حماسه خواهند آفرید. هم اکنون پزشکان و پرستاران و کادر درمانی و خدماتی بیمارستان‌ها و بسیج مردمی از اقشار مختلف در مقابله با این امتحان بزرگ الهی در حال آفریدن حماسه دیگری هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، با صدور پیامی، آغاز سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

خدمت همه ملت بزرگوار ایران اسلامی حلول سال جدید را تبریک عرض کرده و شهادت امام موسی بن جعفر(ع) را تسلیت عرض می‌کنم و از خدای متعال ملتسمانه می‌خواهیم حال و احوال زندگی مردم را دگرگون قرار دهد.

امیدواریم در سال جدید شاهد فضای سلامت و صحت و امید و نشاط برای مردم باشیم و برای همه مردم دنیا صحت و عافیت را طلب می‌کنیم‌.

سالی را گذرانیدم که آغاز آن با سیل‌های ویرانگر همراه بود، اما ملت ما همان تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و دریایی از عاطفه و به یاری هم شتافتن و مهربانی در مواجهه با سیل سال گذشته اتفاق افتاد.

در سالی که گذشت سردار سلیمانی، سردار بزرگ اسلام شهید گرانقدر ما ظالمانه به دست تروریست‌های امریکایی به شهادت رسید و مردم ما همین حادثه را تبدیل به حماسه ای بزرگ کردند و جهان را تحت تاثیر قرار دادند.

در ماجرای شهادت سردار سلیمانی شاهد بودیم که حتی جهانیان در کشورهای دیگر برای این موضوع به پا خواستند یعنی تهدید غربی‌ها تبدیل به فرصت شد.

در سالی که گذشت پهپاد پیشرفته امریکایی درحالی که در باور جهانیان نمی‌گنجید توسط نیروهای مسلح ما سرنگون شد. در سالی که گذشت برای اولین بار سیلی محکمی از جانب نیروهای مسلح ما به صورت امریکایی ها نواخته شد.

امسال در حالی سال نو را آغاز می‌کنیم که احتمال حمله بیولوژیکی بودن کرونا در عالم وجود دارد و ان شاالله در مواجهه با این پدیده، مردم ما در میان ملت‌های دنیا حماسه خواهند آفرید. هم اکنون پزشکان و پرستاران و کادر درمانی و خدماتی بیمارستان‌ها و بسیج مردمی از اقشار مختلف در مقابله با این امتحان بزرگ الهی در حال آفریدن حماسه دیگری هستند.

از خدای متعال می‌خواهیم که دل‌های ما را متحول کند، از خدای متعال ملتمسانه می‌خواهیم گناهان و لغزش‌های ما را بیامرزد. از خدای متعال می‌خواهیم همه بیماران را که به این پدیده جدید دچار هستند در سراسر عالم شفا عنایت کند، اگر این پدیده به واسطه گناهان و بی تفاوتی‌ها و غفلت‌های ما نسبت به مستضعفان عالم بوده از خداوند می‌خواهیم از سر کوتاهی‌ها و غفلت‌های ما بگذرد و از روی عدل خود با ما رفتار نکند.

از خدای متعال می‌خواهیم مردم ما را مشمول عنایت و غفران و بخشش خود قرار دهد و سالی پر از نشاط و امیدواری و سلامتی داشته باشیم و از همه این بلاها بزودی و به یاری خدای متعال عبور کنیم و با لطف و عنایت خداوند این پدیده نحس را به شکست بکشانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha