جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسن روحانی - ارتباط ویدئو کنفرانس سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین روحانی گفت: لحظاتی هست که ظاهر شیرین ندارد مانند میدان جنگ که بعد از پایان به خاطره‌ای شیرین ، دلنواز و روحیه‌بخش تبدیل می‌شود و تا پایان عمر باقی می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در ارتباط ویدئوکنفرانسی خود با پزشکان و کادر درمانی مرکز جامع سلامت مهر سمنان گفت‌وگو کرد.

در این گفت‌وگو ابتدا رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گزارشی از وضعیت درمان بیماران کرونایی در این مرکز و همچنین اجرای طرح غربالگری کرونا در استان سمنان ارائه کرد.

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در این مرکز درمانی رو به کاهش است، گفت: در حال حاضر ۱۵۶ بیمار با مشکلات تنفسی در این مرکز بستری هستند.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز در این ارتباط ویدئوکنفرانسی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا در استان ، از تجهیز هزار تخت بیمارستانی، فعال شدن تشکل‌های مردمی و خیرین استان برای کمک به مراکز درمانی و همچنین همکاری اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برای تهیه اقلام مصرفی بیمارستان‌ها خبر داد.

رئیس جمهور در این ارتباط با یکی از پرستاران مرکز جامع سلامت مهر سمنان که در ا جرای طرح غربالگری کرونا در استان فعالیت می‌کند گفت‌وگو کرد و از چگونگی همکاری مردم با اجرای این طرح جویا شد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی این پرستار که تحت عنوان مراقبین سلامت طرح غربالگری کرونا را اجرا می‌کند مبنی بر موفقیت این طرح در شناسایی بیماران و تفکیک افراد سالم از بیمار، گفت: از اینکه کار شما موفق بوده بسیار خوشحالم.

رئیس جمهور تاکید کرد: این ایام تلخ می‌گذرد اما خاطره این فداکاری‌ها در تاریخ و ذهن ما می‌ماند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی افزود: لحظاتی هست که ظاهر شیرین ندارد مانند میدان جنگ که بعد از پایان به خاطره‌ای شیرین ، دلنواز و روحیه‌بخش تبدیل می‌شود و تا پایان عمر باقی می‌ماند.

رئیس جمهور افزود: ممکن است کار امروز شما سخت و دشوار باشد اما این کار سخت به عنوان یک خاطره شیرین در ذهن شما باقی خواهد ماند. برای شما و همه کسانی که برای شفای بیماران تلاش می‌کنند آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha