شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی اصغر خانی - مجلس شاهرود

حوزه/ منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس یازدهم گفت: همانطور که رهبر عزیزمان به درستی امسال را سال جهش تولید نام نهادند باید با به کارگیری همه‌ ظرفیت‌های کشوری، استانی، شهرستانی و با تکیه بر توان و استعداد جوانان و نخبگان و تجربیات کارشناسان، گام‌های اساسی در راستای اشتغال جوانان و رونق تولید و کار در این دو شهرستان برداریم تا شهرستان‌های شاهرود و میامی جایگاه شایسته و بایسته‌ خود را پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علی اصغر خانی، منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس یازدهم دوره مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی آغاز سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس یازدهم دوره مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه حضرت امام موسی بن جعفر (ع) را به حضرت بقیه الله الاعظم و ولی نعمتمان آقا علی‌بن موسی‌الرضا (ع) و عموم مسلمانان جهان تسلیت عرض می نمایم.

سال ۹۸ با همه‌ فراز و نشیب‌ها، شادی و تلخی‌هایش گذشت. شادی پیروزی‌های جبهه‌ مقاومت و دفاع از حریم حرم اهل بیت، اقتدار ملت ایران در سیلی به آمریکا و شکست هیمنه‌ پوشالی‌اش در موشک باران پایگاه عین الاسد، شیرینی همراهی و همدلی‌های ملت در حوادث و مناسبت ها و تلخی و غم شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و در واپسین روزهای سال ورود مهمان ناخوانده و نامیمون کرونا و ابتلای هموطنان عزیزمان که امیدواریم و دعا می کنیم و از خداوند متعال می‌خواهیم به احترام حضرت باب الحوائج موسی بن جعفر هر چه زودتر این بلیه را از سر جامعه جهانی خاصه ملت بزرگ ایران مرتفع بفرماید و روزهای شاد و خرمی را پیش رو داشته باشیم، از تلخی‌های دیگر که در این روزهای پایانی سال کام مردم عزیز شاهرود را تلخ کرد، عروج سردار سلحشور حاج محمد شعبانی و محرومیت از خدمات و مدیریت شهردار محبوب و خدوم جناب مهندس احمدی بود و اما روی دیگر سکه؛ این ها که اشاره شد نشان از آن دارد که غم‌ها و شادی‌ها، گذرا و ما باید به آینده های روشن امیدوار و تلاش نماییم.

غم و عمرت ببرد غصه دنیا به گزاف        گر شب و روز در این قصه مشکل باشی

و به یاد داشته باشیم که گل و بهار زیبا بعد از سرمای سخت و سرد زمستان است و هر چه زمستان سخت‌تر و سردتر شکوفایی بیشتر و زیباتر خواهد بود، پس به حول و قوه الهی در کنار هم با همدلی، روزهای بهتری را خواهیم ساخت.

فرصت را مغتنم می‌شمارم و این عید سعید باستانی را که نوروزش می‌نامند و به استناد آیات و روایات روزی میمون و مبارک است را به همه‌ همشهریان عزیزم در شهرستان‌های شاهرود و میامی، شهرهای بسطام، کلاته خیج، مجن، رویان و همه‌ روستاها تبریک و شادباش می‌گویم و از خداوند می‌خواهم سال ۹۹، سالی شاد و توام با دلخوشی و سلامتی برای همشهریان عزیزم باشد و از پیشگاه همه‌ شما پوزش می‌خواهم که به خاطر بیماری کرونا نتوانستم جهت تشکر خدمتتان برسم و بنا به توصیه‌های پزشکی برنامه‌هایی که تدارک دیده بودم را لغو کردم و امیدوارم با ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس هرچه زودتر توفیق زیارت شما حاصل گردد.

مزید اطلاع شما عزیزان عرض می‌کنم در این فرصتی که تا خرداد در پیش داریم مشغول رایزنی و بررسی مسائل و برنامه ریزی‌های عملیاتی هستم تا همانطور که رهبر عزیزمان به درستی امسال را سال جهش تولید نام نهادند با به کارگیری همه‌ ظرفیت‌های کشوری، استانی، شهرستانی و با تکیه بر توان و استعداد جوانان و نخبگان و تجربیات کارشناسان، گام‌های اساسی در راستای اشتغال جوانان و رونق تولید و کار در این دو شهرستان برداریم تا شهرستان‌های شاهرود و میامی جایگاه شایسته و بایسته‌ خود را پیدا کنند و به مدد الهی و کمک دوستان و همشهریان این شهرستان‌ها از جنبه‌های مختلف در شان این مردم عزیز و بزرگوار باشد. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha