جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با تسلیت درگذشت معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: مرحومه داوودی خدمات ارزشمندی در ارتقاء آموزش حوزه های علمیه خواهران انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در پی درگذشت معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور نامه تسلیتی را به حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور نوشت:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

خبر ارتحال سرکار خانم داودی معاون محترم آموزش حوزه های علمیه خواهران موجب تاثّر وتالّم فراوان گردید.

این مصیبت ناگوار را از سوی خود وه مکارانم در مدیریت استان یزد به حضرتعالی وهمکاران محترم در مرکز، مراکز استانها و مدیران، معاونان، طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران سراسر کشور و همچنین  همسر فاضل و ارجمند و بستگان ایشان تسلیت عرض می کنم.

آن بانوی فرهیخته مدیری پرتلاش و موفق بود و سالها مخلصانه در تحصیل و تدریس، تهذیب و اخلاق کوشید و به کمالات رسید، که ما جز اخلاق و ادب و خیر و خوبی از ایشان چیزی ندیدیم و خدمات ارزشمندی در ارتقاء آموزش حوزه های علمیه خواهران نمود و در آستانه شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) دعوت حق را لبیک گفت و همه همکاران و بستگان خود را عزادار کرد.

از خداوند مهربان برای ایشان حشر با حضرت فاطمه زهرا و حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیهما) و علوّ درجات و اجر جزیل و برای بازماندگان آن فقیده سعیده صبر جمیل خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha