پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیرضا آشناگر - استاندار سمنان

حوزه/ استاندار سمنان گفت: خدا را شاکرم که به پیشگاه شما مردم عزیز عرضه بدارم که تعداد بهبود یافتگان ما از این بیماری از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، با صدور پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام تبریک استاندار سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار،  یا مدبرالیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال نو و بهار طبعت و فرا رسیدن نوروز باستانی را به پیشگاه مردم عزیز و شریف استان سمنان تبریک و تهنیت می گویم .

بی تردید سال ۱۳۹۸، سالی سخت برای ملت عزیز ایران بود و اینجانب با عنایت به تلخی آن حوادث، دیگر بار آنها را مرور نخواهم کرد، اما یادمان باشد که در عین سختی ها، مردم ما با اتحاد، انسجام ، همبستگی، نوع دوستی و حضور بسیار معنادار و حماسی خود در تمام صحنه های حساس کشور، تابلویی زیبا از مقاومت و ایستادگی را به نمایش گذاشتند.

مردم عزیز ایران در روزهای پایانی سال و حتی در همین لحظه در جدال با ویروسی ناخوانده بنام کرونا می باشند که برخی از هم وطنان ارجمند ما را تحت تاثیر قرار داده است و خوشبختانه کادر پزشکی و درمانی و بویژه پرستاران استان به همراه مسئولین استانی  و برادران عزیز ما در سپاه ، ارتش و نیروی انتطامی و تشکّل های مردمی و خیّرین ، بلافاصله در کنار مردم قرار گرفته و توانسته ایم آمادگی لازم را پیدا نموده و به یاری بیمارانمان شتافته و خدا را شاکرم که به پیشگاه شما مردم عزیز عرضه بدارم که تعداد بهبود یافتگان ما از این بیماری از مرز ۷۰ درصد گذشته است، اما کماکان بدلیل موقعیت جغرافیایی استان ، هنوز هم انتقال بیماری و انتشار این ویروس هشدار دهنده می باشد .

مردم عزیز استان سمنان، مهمترین سین سفره هفت سین شما سلامتی است و اینجانب از شما می خواهم که مراقب خود و خانواده محترم خود باشید. بی تردید، سختی های زمستان طی خواهد شد.

برای شما مردم عزیز استان سمنان، سلامتی، شادکامی و خوشبختی از پیشگاه خداوند سبحان مسئلت نموده  و از شما می خواهم در کنار سفره هفت سین ، برای آنانی که در این لحظات، بی ادعا و گمنام، مشغول به پرستاری و درمان بیماران می باشند، دعا کنید.

مجددا بر این نکته تاکید می نمایم که مراقب خود بوده و با ماندن در خانه و حفاظت از خانواده ، یاریگر کادر درمانی استان سمنان باشید .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha