پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه /عضو خبرگان رهبری گفت: تحقق شعار سال نیازمند روحیه جهادی و انقلابی همه مسئولان نظام و اقشار ملت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن آروزی سالی پر خیر و برکت همراه با سلامتی و عافیت برای تمامی ملت ها به خصوص مردم ایران اظهار داشت: امسال رهبر انقلاب سال ۹۹ را به نام جهش تولید نام‌گذاری کردند که نشان دهنده اهمیت موضوع تولید در مقطع کنونی انقلاب است.

وی ادامه داد: این نام‌گذاری در ادامه نام‌گذاری سال ۹۸ به نام سال رونق تولید و همچنین نام‌گذاری های سال‌های گذشته با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی به دقت نظر رهبری اشاره کرد و گفت: این نام‌گذاری نشان‌گر تشخیص درست سکاندار انقلاب و همچنین دغدغه و دلسوزی جدی ایشان نسبت به سرنوشت کشور و ملت است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب تأکید فراوانی مبنی بر پیشرفت، توسعه، عزت و سلامت کشور و ملت اسلامی دارند و همواره بر ضرورت حل مشکلات مردم تأکید داشته و دارند.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: نگاه ایشان به عنوان یک رهبر دینی و اسلامی نگاهی کاملا منطبق بر موازین وحیانی و آموزه های دینی و برگرفته از معارف الهی است.

وی ادامه: ایشان دین و دنیای مردم را یک جا می بینند و دین را از دنیا و معیشت را از عبادت جدا نمی دانند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تأکید کرد: شرایط کشور به گونه ای است که متوازن با رشد و توسعه دیانت و فضائل انسانی در جامعه باید به تقدم و توسعه مسائل افتصادی و عمران و آبادنی کشور و رونق یافتن تولید و بهبودی وضع معیشت مردم بیندیشیم.

وی ادامه داد: ما باید در راستای جهش تولید حرکت کرده و بنیه های اقتصادی کشور را تقویت کنیم و این مستلزم داشتن روحیه جهادی و انقلابی همه مسئولان نظام و اقشار ملت است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: این جهش و گام بلند در راستای بیانیه گام دوم انقلاب گامی برجسته و بلند خواهد بود و آثار و برکات آن در جامعه و معیشت و بر سر سفره های ما احساس خواهد شود.

وی ابراز داشت: اهتمام و دقت درست رهبر انقلاب در نام‌گذاری سال قابل تقدیر است و بنده نیز به نوبه ای خودم از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha