پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طرح تبلیغی نقطه اتصال

حوزه/ حجت الاسلام سجادی با اشاره به شعار «در خانه بمانیم»، گفت: در راستای شعار سراسری «در خانه بمانیم»، بحث های تبلیغی خانواده، تربیت فرزند، همسرداری، بحث نوروز و صله رحم توسط مبلغان و افراد فعال در فضای مجازی برای خانواده ها تهیه شده است.

حجت الاسلام سجادی، معاون آموزش موسسه تخصصی خطابه امیر بیان شعبه تهران در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: از همان اوایل شیوع ویروس کرونا در کشور، در موسسه امیربیان جلسات و اقداماتی برای مقابله با این بیماری برگزار شد و چندین اقدام عملی نیز توسط مؤسسه به مرحله اجراء گذاشته شد، لذا با مشورت های صورت گرفته مقرر شد برنامه ای با عنوان نقطه اتصال برای افراد خانواده ها به همت دانشجویان و طلاب تهیه و به مرحله اجراء گذاشته شود.

معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان شعبه تهران ادامه داد: اصل این برنامه برای نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان است. این برنامه تبلیغی در قالب سخنرانی های مذهبی تهیه شده است تا از این فرصت بوجود آمده که افراد در خانه هستند بتوانند با همدلی از این بحران ملی عبور کنند.

وی اضافه کرد: این برنامه تبلیغی برای ایامی است که مساجد و هیأت های مذهبی به علت شیوع بیماری کرونا موقتاً تعطیل شده اند و افراد مجبور هستند برای جلوگیری از شیوع این بیماری در خانه بمانند، لذا یکی از ایده هایی اعضای مؤسسه، سخنرانی در فضای مجازی بود و آفت ها و مشکلاتی که در فضای خانواده ها بر اثر ماندن در خانه ایجاد شده بود را در نظر گرفتیم و شروع به برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم قابل تحمل کنیم ماندن در خانه برای خانواده هایی که مجبورند اوقات خود را در منزل و کنار اعضای خانواده بگذرانند.

حجت الاسلام سجادی افزود: بر همین مبنا مؤسسه خطابه امیر بیان با تلاش طلاب و دانشجویان خوش فکر و مستعد در فضای مجازی با تولید و اجرای محتواهایی مناسب برای خانواده ها اقدام کرده است تا بتوانیم افراد خانواده ها را هر چه بیشتر و بهتر به یکدیگر نزدیک کنیم.

معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان شعبه تهران افزود: این برنامه با بحث های خانواده، تربیت فرزند، همسرداری، بحث نوروز و صله رحم مجازی و با عنوان نقطه اتصال در فضای اینستاگرام  شروع به کار خواهد کرد و این امید را داریم که به پیام رسان های دیگر نیز گسترش بدهیم.

وی ادامه داد: این برنامه در ساعاتی خاص در حال اجراء خواهد بود و اگر استقبال خوبی از سوی مخاطب صورت بگیرد برنامه ریزی شده است که از واعظان و خطیبان کشوری نیز در این برنامه استفاده بشود.

حجت الاسلام سجادی در پایان گفت: سخنرانی هایی به مناسبت این ایام و ایام پیشرو توسط طلابی که دوره های تبلیغ و خطابه را سپری کرده اند آماده شده است تا افراد خانواده در این وقت هایی که در خانه سپری می کنند بتوانند بیشترین استفاده را در کنار اعضای خانواده بگذرانند و شعار «در خانه بمانیم» به نحو احسن اجراء شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha