شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقات قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام برهانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اقدام به برگزاری مسابقه صوت و لحن قرآن کریم به صورت غیرحضوری با بهره‌گیری از فضای مجازی، کردیم.

حجت‌الاسلام برهانی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری مسابقه صوت و لحن قرآن کریم با هدف حفظ نشاط فرهنگی شهرستان، اظهار داشت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و منع کلیه تجمعات، اغلب برنامه‌های فرهنگی کنسل شدند که در این راستا لازم بود برای حفظ نشاط فرهنگی شهر با توجه به وضعیت فعلی، برنامه‌های قرآنی را به سبک دیگری برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا از ظرفیت فضای مجازی استفاده شد و مسابقه قرائت صوت قرآن کریم، هم‌اکنون میان جامعه قرآنی در حال برگزاری است که إن‌شاءالله پس از اخذ رأی داوران و کارشناسان قرآنی به برگزیدگان هدایایی تقدیم خواهد شد.

حجت‌الاسلام برهانی گفت: قرآن کریم همواره مایه آرامش روح و روان انسانی است و ضرورت دارد که در این عرصه بیشتر ورود داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بحمدالله کارهای خوبی توسط امور قرانی اداره تبلیغات در سطح شهرستان در حال اجراست که إن‌شاءالله در فرصتی مناسب گزارش آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیرحسین IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    عالیه
  • کوثر IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    احسنتم...
  • زهرا DE ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    ببخشید از کجاباید مسابقه بدیم؟