جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اقدام با ارزش قضاتی که در این ایام در حوزه تامین امنیت فعالیت می‌کنند مانند اقدام مدافعان سلامت، پزشکان و پرستاران و هیات‌های علمی و کادر درمانی، بسیار اثر دارد و ملموس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، به صورت از پیش اعلام نشده از شعبه کشیک دادسرای تهران در ایام نوروز بازدید کرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عرض خداقوت به همکاران قضایی، وضعیت موجود در این واحد قضایی و نحوه رسیدگی به امور مراجعان را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس قوه قضائیه تعداد و موضوعات پرونده‌های تشکیل شده طی ایام نوروز در شعبه کشیک دادسرای تهران را جویا شد و با قضات و کارکنان این شعبه به گفت و گو پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خطاب به قضات و کارکنان این شعبه کشیک با بیان اینکه آثار کار شما در این ایام ماندگار است، اظهار کرد: نقش شما در این مدت که دستگاه‌ها تعطیل است در ایجاد امنیت به همراه پلیس بسیار مثال زدنی است.

وی ادامه داد: اقدام با ارزش قضاتی که در این ایام در حوزه تامین امنیت فعالیت می‌کنند مانند اقدام مدافعان سلامت، پزشکان و پرستاران و هیات‌های علمی و کادر درمانی، بسیار اثر دارد و ملموس است.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه پرونده‌هایی که با شکایت شاکی خصوصی آغاز و با رضایت شاکی خصوصی ختم می‌شود را به سمت صلح و سازش سوق دهید، گفت: به کسانیکه در این ایام امنیت مردم را برهم می‌زنند به ویژه سارقان حرفه‌ای و سابقه دار به هیچ عنوان رحم نکنید، علی الخصوص با کسانی که رعب و وحشت در جامعه به وجود می‌آورند، حتما جدی برخورد شود.

وی در جریان این بازدید از همه قضات و کارکنان دادگستری و دادسراها که در این ایام در شعب کشیک سراسر کشور به مردم خدمت رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha