جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه جهش تولید، موتور محرکه رسیدن به استقلال اقتصادی است، گفت: دستیابی به فناوری های روز، حمایت از شرکت های دانش بنیان و برداشتن موانع تولید، لازمه جهش تولید است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تبریک سال جدید و عید مبعث، به شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید در راستای توسعه فرهنگ کار و تولید قدم برداریم و با خرید کالای ایرانی، رزمندگان جبهه اقتصادی را یاری کنیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: پشتیبانی رهبری فرزانه از کار و رونق تولید، در راستای رسیدن به استقلال اقتصادی است که قطع وابستگی از قدرت های استکباری را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: سفارشات مکتب اسلام و ائمه هدی(ع) در خصوص فرهنگ کار و تولید، در بیانات امامین انقلاب به وضوح آشکار و ثمره آن جلوگیری از تسلط و دخالت اجانب در امور جامعه اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: می توان با فراگیر شدن فرهنک کار و تولید، به قله های اقتصاد دست یافت.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: با جهش تولید در سایه مدیریت جهادی، آن هم از نوع فرماندهی شهید سلیمانی، می توانیم طعم رونق تولید را در کام مردم انقلابی و لایق ایران اسلامی، شیرین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دستهای پشت پرده در داخل، به دنبال همگامی با تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی، بر آنند که کاری کنند کار و فعالیت اقتصادی در کشور به رکود و تعطیلی کشانده شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: تحول در کار و تولید و عمل به شعار سال جدید، هر چه بیشتر انقلابی‌تر عمل کردن دستگاه اجرایی کشور را در معرض قضاوت مردم قرار می دهد.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: برخورد انقلابی با ویروس منحوس فساد، از جانب دستگاه قضا، به دور از در نظر گرفتن حاشیه امن برای مفسدین اقتصادی، موجب رونق تولید و دلگرمی کارگران کارخانجات شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha