سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ایثار فرشتگان سلامت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: ایثار فرشتگان سلامت، تداعی رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، گفت: پزشکان و پرستاران برای انجام تکلیف و خدمت به بیماران، در کنار خانواده بودن را بر خود حرام کرده اند، که حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه در بحران کرونا، «فرشتگان سلامت» حرف اول را می زنند، اظهار داشت: نبرد دیروز نظامی بود، اما جنگ امروز مبارزه برای حفظ سلامت روح و روان هموطنان در ایران اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در ادامه داد: در دفاع ۸ ساله، پس از تحمیل جنگ، ما را مورد تحریم نظامی و دارویی قرار دادند و امروز در جنگ بیولوژیک هم، از دادن «کیت های تشخیص کرونا» و دارو دریغ می کنند.

وی تصریح کرد: مدافعان جبهه سلامت و رزمندگان خط اول مبارزه با ویروس منحوس، در قلب مردم، مانند خورشید می درخشند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: تقویت جسمی مبتلایان به کرونا، با اخلاق و رفتار اسلامی تیم پزشکی و پرستاری، بهترین امید بازگشت سلامت به بیماران است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه تصریح کرد: ایثار فرشتگان سلامت، همانند حماسه رزمندگان دوران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار است. پزشکان و پرستاران برای انجام تکلیف و خدمت به بیماران، در کنار خانواده بودن را بر خود حرام کرده اند، که حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: حال که رزمندگان خط اول سلامت در حال مداوای بیماران هستند، بنا بر توصیه های رهبری حکیم موظفیم ما هم به توصیه های بهداشتی و پزشکی عمل کنیم.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بزرگترین کمک ما به فرشتگان سفید پوش، همانند سایر جهادگران و طلاب جبهه سلامت، پیوستن به پویش «در خانه بمانیم» است.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: برای قدردانی از سفیران سلامت که دست از خانه و فرزند و همسر و سلامت خود شسته اند و در قلب میدان خطر قرار گرفته اند، باید از سفر پرهیز کنیم.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در پایان گفت: در بحران کرونا، تعالی فرهنگ اسلامی ، ایرانی و جهادی رسیدگی به بیماران در مقابل کشورهای مدعی فرهنگ و تمدن که دم از حقوق به اصطلاح بشر می زنند، برای اهل انصاف مشخص شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha