جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که افزایش تولید کشور را بی‌نیاز می‌کند، گفت: مسئولان و خدمت گذاران نظام برای تحقق جهش تولید شبانه‌روز تلاش کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در بیانات نوروزی، رهبر انقلاب به‌خوبی به سال 98 اشاره‌کرده و فرمودند که در کنار سختی و مشکلات، شاهد پیروزی‌هایی نیز بودیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بیان کردند که درزمینهٔ رونق تولید کارهایی در سال 98 انجام شد که باید تداوم و جهش آن را در سال جدید شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی افزود: ما شاهد بودیم که در سال 98 برخی از کارخانه‌های راکد از حالت رکود خارج شدند و به سمت تولید حرکت کردند که جای قدردانی نیز دارد.

وی اقتصاد خانواده‌های ایرانی را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: همان‌طوری که رهبر انقلاب نیز به‌خوبی اشاره کردند باید وضع عمومی جامعه به لحاظ اقتصادی به سمت بهتر شدن و رونق گرفتن حرکت کند و سفره مردم کوچک‌تر نشود.

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که نیازمند عزم ملی و جهادی برای جهش تولید در کشور هستیم، تأکید کرد: در سال 99 باید اقدامات و تلاش‌هایی مفیدی که درگذشته بوده به‌صورت دو برابر و حتی چند برابر تکرار شود تا نتیجه لازم را بدهد.

وی افزود: مسئولان و خدمت‌گزاران نظام نباید به‌صورت جهادی عمل کنند و شب و روز نشناسند تا کارها به نتیجه برسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی افزایش تولید را موردتوجه قرارداد و گفت: تولید باید به سطحی برسد که وضع عمومی و اشتغال مردم به حد قابل‌توجهی افزایش یابد و رشد و شکوفایی کشور را شاهد باشیم.

وی توجه به رهنمودهای و بیانات رهبری را در مقطع کنونی مهم و ارزشمند خواند و تأکید کرد: رهبر انقلاب در طی دهه‌های اخیر به‌خوبی مسیر درست و صحیح پیشرفت و آبادانی را به مسئولان نشان داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha