شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
توزیع

حوزه/ مدیرکل اوقاف استان قم گفت: طرح «دستان مهربانی» برای توزیع بسته‌های حمایتی از نیازمندان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در قم اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری اظهار کرد: طرح «دستان مهربانی» یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که به مناسبت عید نوروز و در راستای حمایت از نیازمندان از محل عواید موقوفات و امامزادگان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان قم نیز اجرایی می ‌شود و محوریت کار با مراکز افق امامزادگان شاخص استان خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: بر این اساس ۱۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۵ میلیارد ریال تهیه و در بین نیازمندانی که توسط مراکز افق شناسایی شده ‌اند توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته ‌ های حمایتی، فرهنگی و بهداشتی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، حبوبات، ماکارونی، روغن، محلول شستشوی دست و ماسک و اقلام فرهنگی است گفت: بسته ‌های مذکور تهیه و به تدریج و طی ایام نوروز توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری ادامه داد: در نهایت تا هشتم فروردین ماه شاهد توزیع همه بسته ‌ها در بین نیازمندان خواهیم بود، این برنامه به همت اوقاف وامور خیریه شهرستان قم ناحیه یک اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha