جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسحاق جهانگیری

حوزه/ معاون اول رئیس جمهور در مکالمه های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان در جریان آخرین وضعیت بارش ها، خسارات وارده و تمهیدات اتخاذ شده برای کاستن از آسیب های وارده به مردم و زیر ساخت ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، اسحاق جهانگیری، در مکالمه های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان در جریان آخرین وضعیت بارش ها، خسارات وارده و تمهیدات اتخاذ شده برای کاستن از آسیب های وارده به مردم و زیر ساخت ها قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی درباره میزان بارندگی در دهه اول فروردین سال نو، بر مدیریت سیلاب ها و بسیج همه امکانات به منظور جلوگیری از آسیب به مردم و زیر ساخت ها تاکید کرد.

وی همکاری دقیق و مستمر همه دستگاهها برای کمک به شهروندان در معرض خطر را ضروری دانست. استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز در این مکالمه های تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت بارندگی و خسارات ناشی از سیلاب ها به تاسیسات و زیر ساخت ها ارایه کردند و از آمادگی همه دستگاهها در این دو استان برای امدادرسانی و حفاظت و ترمیم زیر ساخت ها خبر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha