پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد ملک زاده

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تصریح کرد: تحرک و تلاش مضاعف و مستمر مسئولان، لازمه تحقق شعار "جهش تولید" و کسب توفیق های لازم در این باره است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب در بیانات اخیر خویش نیز فرمودند ما باید برای غلبه بر دشمن در عرصه های مختلف از جمله عرصه اقتصادی، قوی باشیم و این مساله می طلبد که هم مردم و هم به خصوص مسئولان و مدیران، تلاش و تحرک چند برابری از خود نشان دهند.

وی افزود: در کنار همت و تلاش مضاعف، صبر و استقامت در برابر سختی ها و مشکلات از دیگر بایسته های کلیدی در راستای موفقیت در جبهه اقتصاد است که ان‌شاءالله با مجاهدت تولیدکنندگان و صنعتگران عزیز ایران اسلامی و همیاری مردم و مسئولان، شاهد غلبه بر مشکلات و رونق و شکوفایی اقتصادی هر چه بیشتر خواهیم بود.

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم همچنین گفت: طبعاً وقتی ما با دشمنانی قوی روبرو هستیم لازمه مقاومت در برابر چنین دشمنانی این است که خود را قوی کنیم و این اقتدار تنها شامل عرصه نظامی و یا سیاسی نمی شود بلکه عرصه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و تکنولوژیکی را هم در بر می گیرد.

وی با بیان این که ظرفیت عظیم نیروی انسانی خلاق و تحصیلکرده، یکی از مزایای بسیار مهم کشور ما در راستای تحقق شعار جهش تولید به شمار می رود، ابراز داشت: ما اگر بتوانیم به درستی از این ظرفیت استفاده کنیم، قطعاً در آینده نزدیک شاهد رونق اقتصادی کشور و به تبع آن کاهش آمار بیکاری در سطح جامعه خواهیم بود.

وی در خاتمه گفت: عمل به شاخصه ها و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی که در این سالها بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید خاص قرار گرفته باعث می شود که جایگاه کشورمان در عرصه بین المللی یک جایگاه بسیار بهتری به خصوص در زمینه مسایل اقتصادی باشد و این مساله شدنی است به شرط آن که مسئولان با دغدغه مندی و مجاهدت بیشتری در این باره عمل کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha