جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح اقدامات انجام گرفته در زمینه تحقق اهداف پویش «به توان ما» از فعالیت ۵۰۰ تشکل در راستای تحقق این پویش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع خبرنگاران از فعالیت ۵۰۰ تشکل در راستای تحقق پویش «به توان ما»، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور با راه اندازی پویش «به توان ما» زمینه استفاده از ظرفیت تمامی تشکل‌ها و مجامع وابسته به سازمان را در جهت مشارکت در اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در سطح جامعه انجام داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: این پویش با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق هیئات مذهبی، مراکز و مؤسسات قرآنی و سایر تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای خرید بسته‌های سلامت و ارسال به مناطق محروم و همچنین ارائه خدمات بهداشتی از قبیل ضدعفونی کردن نقاط مختلف سعی در پیشگیری از شیوع کرونا و کمک به روند ریشه کنی این ویروس منحوس دارد.

وی ضمن دعوت از همه خیرین و علاقه‌مندان از بین بردن بیماری ناشی از ویروس کرونا اضافه کرد: برای شرکت در این پویش عدد ۱۱ به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال شود تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای شما پیامک شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین از مشارکت ۲۰۰ هیئت مذهبی در ضدعفونی معابر شهری و روستایی و ایجاد ۴۰ کارگاه تولید ماسک؛ توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در میان خانواده‌های نیازمند از سوی مساجد و هیئات مذهبی؛ مشارکت ۲۰۰ خانه  قرآنی در روستاها و موسسات قرآنی در تولید ماسک در ایستگاه‌های سلامت و همچنین مشارکت ۱۰۰ روحانی مستقر و سایر عزیزان در  شبکه تبلیغ استان در همکاری با ستادهای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha