جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ضدعفونی کردن

حوزه/ یکی از طلاب جهادی استان لرستان از تهیه و توزیع محلول جدید ضدعفونی معابر، منازل و سطوح برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی طاهرپور، امروز در حاشیه مراسم رونمایی از محلول جدید ضدعفونی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام مهدوی امین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، روحانیون و مبلغان جهادی همگام با دیگر اقشار و نیروهای درمانی بهداشتی و بسیجیان برای مقابله با شیوع این بیماری پای کار آمدند، گفت: امروز مبلغان و روحانیون جهادی در طرحی ابتکاری خودجوش که به همت یکی از مهندسان شیمی خرم آبادی و روحانیون جهادی استان صورت گرفته است، موفق به تولید و توزیع محلولی شده اند که در مقایسه با دیگر محلول ها و محصولات ضدعفونی کننده مضرات کمتری برای سلامتی انسان دارد. 

وی با اشاره به اینکه مجوز این محلول از سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان غذا و دارو اخذ شده است، خاطرنشان کرد: این محلول در یک کارگاه شهرک صنعتی خرم آباد تولید و طلاب و روحانیون بسیجی نسبت به توزیع آن، برای ضدعفونی معابر شهرها و بخش های استان اقدام می کنند. 

طاهرپور ادامه داد: امروز با این محلول، بخش زاغه استان لرستان و 124 روستا در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شدند. 

این طلبه جهادی در پایان با بیان اینکه این محلول برای ضدعفونی معابر و منازل مردم تولید و توزیع شده است، یادآور شد: این محلول جهت ضدعفونی سطوح قابلیت مخلوط با 200 لیتر آب را دارا است تا بتواند ویروس های مختلف را از بین ببرد و محیط را گندزدایی و ضدعفونی کند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha