دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسجد جدید تا پیش از ماه رمضان در بروکلین سنتر راه اندازی می شود

 حوزه/ با وجود چالش هایی که پیش روی راه اندازی مسجد النصر در محل جدید در شهر بروکلین سنتر مینه سوتا وجود داشت، بالاخره شورای شهر به این کار رای مثبت داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ccxmedia، مرکز اجتماعی اسلامی النصر با وجود برخی مخالفت ها، مجوزهای لازم را  برای تغییر مکان به محل جدید ساخته شده در شهر بروکلین سنتر در ایالت مینه سوتای آمریکا دریافت کرد.

این مکان برای استفاده های صنعتی ایجاد شده بود و کمیسیون شهری به بهانه نبود فضای پارکینگ به این مرکز اجازه راه اندازی نمی داد.

دو ساختمانی که قرار است از آن به عنوان مسجد استفاده شود قبلا به عنوان کلینیک دامپزشکی فعال بوده اند و در صورتی که قرار باشد مسجد در این محل قرار بگیرد بروزرسانی های لازم باید در هر دو ساختمان صورت بگیرد.

برخی مقامات شورای شهری معتقد بودند که تعداد پارکینگ های موجود در محل کافی نبوده و مسجد نیاز به فضای بیشتری برای پارکینگ می باشد.

محمد دوکولی، امام جماعت مسجد پیش از این به شورای شهری گفته بود که مسجد می خواهد در شهر بروکلین سنتر باقی بماند و آن ها خواستار به پیش رفتن روند اداری بهتر هستند، زیرا ماه مبارک رمضان نزدیک است

شورای شهر از برنامه های مسجدالنصر راضی بوده و در پی ارزیابی های ارتقاء املاک و عیب یابی وضعیت پارکینگ، همه اعضا به نفع مسجد رای دادند.

دن رایان، عضو شورا که به این اقدام رای داده است گفت:  ما می دانیم که این محل دارای چالش هایی  است، اما متقاضی بسیار مصممی دارد. آنها احساس می کنند محلی است که نیازهای آنها را برآورده می کند. ما با تمایل آنها برای ماندن در شهر ابراز همدردی می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha