شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی نعمت اللهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: طلاب و روحانیون می توانند با تشویق مردم به خرید کالای ایرانی فضای خوبی برای رونق تولید کالای ایرانی در بین مردم ایجاد کرده و به جهش تولید کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی صبح امروز در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین ضمن تبریک سال جدید، گفت: در سال ۹۸ حوادث تلخ و شیرینی برای کشور عزیزمان اتفاق افتاده، یکی از رویدادهای تلخ که هم اکنون نیز کشور را درگیر خود کرده شیوع  ویروس کروناست، که به فضل الهی با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ضمن قدردانی از کادر پزشکی مراکز درمانی و طلاب جهادی، بیان کرد: سربازان جبهه سلامت با از خودگذشتگی و ایثار در خط مقدم ایستاده اند و با خلق حماسه ای دیگر، جهانیان را به حیرت وا داشته اند.

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید، بیان کرد:  مقام معظم رهبری چند سالی است که بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، سال‌ها را نامگذاری کرده‌اند و با توجه به اینکه یکی از بارزترین اهداف اقتصاد مقاومتی جهش تولید است، امسال را سال جهش تولید نام گذاری کرده اند.

وی ادامه داد: جهش تولید تنها راه نجات اقتصاد کشورمان است و اگر وضعیت اقتصادی کشور درست شود وضعیت فرهنگی و سیاسی نیز قطعاً اصلاح خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: چرخه تولید ملی با خرید کالای ایرانی تکمیل می شود، طلاب و روحانیون می توانند با تشویق مردم به خریدن کالای ایرانی، فضای خوبی برای رونق تولید کالای ایرانی در بین مردم ایجاد کرده و به جهش تولید کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha