جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گوشت قربانی

حوزه/ مسئول گروه جهادی- تبلیغی رشد گفت: تاکنون تعداد هشت رأس گوسفند که هزینه آن ها از سوی خیرین تأمین شده به همت طلاب این گروه جهادی بین خانواده های محروم و نیازمند قمی توزیع شده است.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که فعالیت گروه جهادی- تبلیغی رشد با حضور کم سابقه طلاب در راستای مقابله با کرونا از هفتم اسفندماه سال گذشته شروع شده است، اظهار داشت: در این مدت به لطف الهی توانسته ایم تعداد ۷ هزار خانواده را مورد پایش و بررسی سلامت قرار داده و خانواده هایی که دارای بیمار بوده اند را جهت درمان به مراکز بهداشتی و درمانی استان معرفی کنیم.

وی با اشاره به ارایه آموزش بهداشت به حدود هزار و پانصد مغازه و واحد فروش مواد غذایی در استان قم گفت: یکی دیگر از فعالیت های طلاب و روحانیون این گروه جهادی، ضدعفونی کردن خودروها بوده که از حدود دو هفته پیش تاکنون، با حضور ۵ تن از طلاب و روحانیون به صورت شیفتی، هر روز بیش از ۲ هزار خودرو در میدان نبوت و حوالی آن ضدعفونی می شوند.

این روحانی جهادی همچنین افزود: از حدود یک هفته قبل از آغاز سال جدید، طرح توزیع بسته های معیشتی ویژه خانواده های محروم و کم بضاعت شروع شده که تاکنون این بسته ها به ارزش هر کدام حداقل ۴۰۰ هزار تومان بین ۷۰۰ خانواده نیازمند توزیع شده است.

وی گفت: همچنین تاکنون به همت گروه جهادی رشد، ۷ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم و حاشیه ای شهر و استان قم توزیع شده است.

وی بیان داشت: از دیگر فعالیت های این گروه جهادی در بخش طلاب خواهر، راه اندازی کارگاه تولید ماسک بوده که روزانه به طور متوسط حدود ۵ هزار ماسک تولید و استریلیزه شده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha