پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جهش تولید

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جهش در تولید، کشور را به اوج شکوفایی اقتصادی خواهد رساند، تصریح کرد: مسئولان با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی باید تحریم های دشمن را با تقویت و جهش تولید داخل خنثی و بی اثر کنند.

حجت الاسلام زارع، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» بر ضرورت عزم ملی برای تحقق شعار سال تأکید کرد.

وی با بیان این که تقویت تولید داخلی بهترین راه مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان است، افزود: ایران اسلامی از نخستین روز پیروزی انقلاب با تحریم های بدخواهان مواجه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که البته این تحریم ها نتوانسته مانع پیشرفت ایران اسلامی شود، گفت: به طور حتم کاهش آثار تحریم در کشور با جهش در تولید داخلی روی خواهد داد.

حجت الاسلام زارع با بیان این که ایران اسلامی در چهل سال اخیر علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های معاندان و بدخواهان به پیشرفت های بسیاری دست یافته است، افزود: این پیشرفت های ارزشمند در سایه تکیه بر توان داخلی کشور به دست آمده است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری با اشاره به این که دشمنان همه توان خود را در این چهل سال به کار گرفتند تا ملت ایران به جایگاهی که لایق آن است دست پیدا نکند، گفت: علیرغم نوع کارشکنی ها و توطئه های دشمنان علیه کشورمان، امروز ملت بزرگ ایران عزتمندانه در عرصه های مختلف حضور دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های خیره کننده نظامی و دفاعی کشورمان سند روشنی از تکیه بر توان داخلی است، تصریح کرد: مسئولان کشورمان باید به جای دل بستن به دیگران، به تولید داخلی توجه کنند.

حجت الاسلام زارع با اشاره به این که انتظار از مسئولان در سال جدید توجه بیشتر به ظرفیت های داخلی کشور است، خاطرنشان کرد: راه پیشرفت کشور تنها تکیه بر توان داخلی است و نباید با مذاکره و دل بستن به سایر کشورها فرصت سوزی شود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری با بیان این که ایران اسلامی با توان و پتانسیل داخلی که دارد می تواند در همه بخش ها به شکوفایی و رشد متوازنی دست پیدا کند، بیان داشت: تنها راه تحقق این امر عزم جدی مسئولان بخش های مختلف کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جهش در تولید کشور را به اوج شکوفایی اقتصادی خواهد رساند، تصریح کرد: مسئولان با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی باید تحریم های دشمن را با تقویت و جهش تولید داخل خنثی و بی اثر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha