شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حوزه/ دشمنان دائم در صدد سنگ اندازی در مسیر رشد کشور هستند به همین دلیل برای اینکه جلوی تحریم های دشمنان و نفوذ آنها گرفته شود، تنها راه قوی شدن در مسائل مختلف از جمله تولید، جهش تولید و اقتصاد است.

حجت الاسلام والمسلمین  فرخ فال در گفت وگو  با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نام گذاری سال ۹۹ از سوی رهبر انقلاب با عنوان «جهش تولید»، گفت: نام گذاری سالهای اخیر به دلیل اهمیت مسئله اقتصاد و معیشت مردم، توانمندی اقتصادی نظام و جامعه، همیشه مورد توجه رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه افزود: ایشان با توجه به همین مسئله محور نام گذاری را تولید و رونق یعنی به حرکت در آمدن چرخه اقتصاد، توجه به تولیدگران در صحنه اقتصاد قرار دادند.

این استاد حوزه اظهار داشت: در سالهای گذشته همه مردم، تولیدگران و نظام، بر محور همین موضوع بسیا مهم یعنی تولید و رونق تولید حرکت کردند و در این مسیر نیز برکاتی هم داشته اند، اما این حرکت جهادی کافی نبود.

وی بیان داشت: بر این باوریم که نباید مأیوس بود، چرا که در شرایطی قرار داشته ایم که انواع تهدیدها و تحریمها از سوی دشمن بر کشور تداوم داشت. بهر حال باید با روحیه جهادی و نشاط و امید به آینده کاستی های گذشته را در بخش تولید و رونق  جبران کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: بر همین اساس آنچه در سالهای گذشته باید انجام می دادیم تا چرخه تولید اقتصاد تکمیل شود، ولی به دلایلی صورت نگرفت، رهبر انقلاب به دلیل این مسئله و اهمیت اقتصاد و تولید، امسال را به عنوان « جهش تولید»، نام گذاری کردند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین  بیان داشت: زمانی که تولید و اقتصاد کشور رونق داشته باشد و شاهد جهش تولید باشیم، مردم رضایت مند و خوشحال خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: رهبر انقلاب در سخنانشان به این موضوع اشاره کردند که باید به منویاتی که امام راحل برای کشور و انقلاب در مورد برخورد و عدم وابستگی به دشمنان خارجی و توجه به نفوذ بیگانگان و نفوذ ناپذیری ملت ما توجه داشت. ایران با هیچ کشوری جنگ و دعوا ندارد ولی دشمنان دائم در صدد سنگ اندازی در مسیر رشد کشور هستند به همین دلیل برای اینکه جلوی تحریم های دشمنان و نفوذ آنها گرفته شود، تنها راه قوی شدن در مسائل مختلف از جمله تولید، جهش تولید و اقتصاد است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: باید سعی کنیم چرخه تولید، کامل شده و تولید کنندگان حمایت شوند و معتقدیم این مسئله تنها از طریق کار جهادی و تکیه بر توانایی های درون کشور امکان پذیر است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha