شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
photo_2020-03-24_15-12-05.jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شهر دماوند، گفت: به همت مربیان طرح امین، بسیج طلاب و محلات این شهر تاکنون بیش از ۲۰۰۰ عدد ماسک و حدود ۱۱۰ بسته ارزاق تولید، تهیه و توزیع شده است.

خانم فاطمه شرفی، مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شهر دماوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به ضرورت در خانه ماندن مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: جمعی از طلاب مدرسه حضرت معصومه(س) با همکاری مربیان طرح امین، بسیج محلات و طلاب شهرستان دماوند اقدام به راه اندازی کارگاه دوخت ماسک و لباس پرستاری کردند، البته برخی از کارگاه های دوخت ماسک در منزل خود طلاب راه اندازی شده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شهر دماوند افزود: طی روزهای اخیر تعداد صد و بیست پک بهداشتی به همراه بسته های مواد غذایی بین خانواده های کم در آمد و نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۰۰۰ عدد ماسک و حدود ۱۱۰ بسته ارزاق  تولید، تهیه و توزیع شده است و سعی کردیم این اقلام بیشتر در اختیار خانواده هایی که کسب و کارشان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و درآمدی ندارند پخش شود.

خانم شرفی در پایان با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی و توسل به اهل بیت(علیهم السلام) تاثیر بسزایی در کاهش استرس و ریشه کن شدن ویروس کرونا دارد، خاطرنشان کرد: این ایام که بسیاری از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار اضطراب و نگرانی شده اند، جمعی از اساتید و خادمیاران آستان قدس رضوی شهر دماوند در راستای کاستن آسیب های ناشی از استرس و نیز آگاهی بخشی به خانواده ها در رعایت و مدیریت بهداشت فردی، به طور منظم در فضای مجازی مشغول ارائه محتوای مرتبط با مسائل مذکور هستند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha