پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که جهش تولید محوری‌ترین برنامه مسئولان در سال 99 است، گفت: تحقق خواسته‌های رهبری در سال جدید می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات نظام را مرتفع سازد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت تولید در رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: افزایش تولید و خودکفایی کشور یکی از ارکان اصلی حفظ نظام است و درواقع یکی از علت‌های اصلی سرنگونی رژیم پهلوی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خودکفایی و استقلال در تمامی زمینه‌ها بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز به‌خوبی به این مهم واقف بوده و در سال‌های اخیر همواره بر روی اقتصاد مقاومتی و عدم اتکای بودجه به نفت تأکید کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل ابراز داشت: امسال نیز ایشان جهش تولید را به‌عنوان محور کارهای نظام و مسئولان قراردادند که در صورت تحقق می‌توان گفت بخش عمده‌ای از مشکلات کنونی کشور را حل می‌شود.

وی به نقش دولت در تحقق شعار سال اشاره کرد و ابراز داشت: دولت به‌عنوان بخش اجرایی کشور به لحاظ قانون اساسی و اختیاراتی که دارد باید به حمایت از تولیدکنندگان بپردازند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: جهش تولید می‌تواند از افزایش بیکاری در کشور جلوگیری کند و با کاهش آن نقش ویژه‌ای در توسعه کشور ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha