شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شاهرخی

حوزه/ استاندار همدان در پیامی با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای مراقبتی، خواستار مشارکت همه جانبه در امر پیشگیری، کنترل و ریشه کنی ویروس کرونا در استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، استاندار همدان در پیامی با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای مراقبتی، خواستار مشارکت همه جانبه در امر پیشگیری، کنترل و ریشه کنی ویروس کرونا در استان شد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم عزیز و شریف استان همدان 

همان گونه که مستحضرید ویروس کرونا در سراسر جهان و کشور عزیزمان ایران فراگیر شده که در این میان استان همدان نیز مستثنی نبوده است؛ تا جایی که زندگی عادی مردم را تحت‌تأثیر قرار داده است.

غلبه بر این ویروس و عبور از این شرایط و بازگشت سلامت به جامعه  نیازمند تلاش شبانه روزی و همکاری و همراهی مستمر آحاد مختلف مردم است؛ لذا ضمن قدردانی از عموم مردم فهیم و متمدن استان همدان که با همکاری و همراهی خود با مسئولین و همچنین تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان استان موجب گردیدند که سرعت شیوع این بیماری یک سوم میانگین کشوری باشد، لازم است برای ریشه کنی ویروس کرونا این همکاری و همراهی مردم با جدیت بیشتری ادامه یابد.

متأسفانه عده قلیلی با عدم رعایت مقررات وضع شده علاوه بر اینکه موجبات نگرانی آحاد مختلف مردم را فراهم نموده اند، شرایط کنترل و از بین بردن ویروس را نیز با چالش مواجه می‌نمایند، لذا از (جمعه) مورخ ۱۳۹۹/۱/۸ براساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا، همزمان با سراسر کشور، اقدامات پیشگیرانه و مقررات سختگیرانه جدیدی به اجرا در خواهد آمد،  تا ان شاءالله به سرعت شاهد عادی شدن شرایط استان و کشور عزیزمان باشیم.  

ضمن تشکر و قدردانی مجدد ازهمراهی خوب مردم فهیم استان خواهشمند است در اجرای طرح «کاهش زنجیره انتقال کرونا» نهایت همکاری را با خدمتگزاران خود و مجریان طرح مبذول فرمایید.  

سید سعید شاهرخی 
استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha