جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نیکپور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد از تشکیل ۶۰ کلاس درس مجازی همزمان با تعطیلی کلاس های طلاب به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا در این مدرسه خبر داد.

آزاده نیکپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از تشکیل ۶۰ کلاس درس مجازی همزمان با تعطیلی کلاس های طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: پس از ابلاغ مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد و تعطیلی کلاس ها تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از شیوع کرونا، معاونت آموزش تدابیر ویژه ای در این باره اندیشید.

وی، علاقه مندی خودجوش بانوان طلبه را برای برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی و استقبال اساتید از این موضوع را یکی از راه های پیشرفت این طرح دانست.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد تصریح کرد: این مدرسه در دو مقطع سیکل و دیپلم به صورت روزانه و پاره وقت، نیمه دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ را آغاز کرده بود که با شیوع کرونا این کلاس ها به صورت حضوری متوقف شد و هم اکنون ورودی های مدرسه برای هر درس و با حضور استاد، کلاس های درس مجازی را تشکیل داده اند.

نیکپور، روش تدریس در این گروه ها را حضور آنلاین استاد در ساعت مشخص در گروه همچون ساعات کلاس درس حضوری و رفع اشکال طلاب و ضبط و پخش فایل صوتی و یا تصویری هر درس عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: پس از اعلام قطعی بازگشایی کلاس های درس مجددا سرکلاس درس حاضر شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha