جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
احمد حسین فلاحی

حوزه/ منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم، گفت: مسئولان در برخورد با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، باید به معنای واقعی کلمه دغدغه مند و حامی آنها باشند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، منتخب مردم همدان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به شعار سال جدید، اظهار کرد: حضرت آقا در سال گذشته از تعبیری استفاده کردند مبنی بر «حذف قوانین دست و پا گیر» که باید به صورت ویژه مسئولان به این موضوع نگاه کنند.

وی افزود: امسال باید در عرصه‌های میدانی با بررسی مشکلات در کشور و با شناسایی قوانین دست و پا گیر، که مانع از تولید می‌شود، در جهت حذف این مشکل گام اساسی برداریم.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه در کنار رسیدگی به حذف قوانین دست و پا گیر، باید شاهد حمایت مسئولان از واحدهای تولیدی هم باشیم، اظهار داشت: زمانی که در گفت و گو با سرمایه گذاران، آنها از تعبیری همچون «مسئولان ما را تنبیه می‌کنند»، استفاده می‌کنند، به این معنی است که به صورت جدی نیازمند آن هستیم تا نگاه و نوع برخوردها باید تغییر کند و مسئولان دغدغه خود را در حمایت از واحدهای تولیدی قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه نحوه برخورد مسئولان نباید باعث شوند که تولیدکنندگان چنین حرفی را بزنند، افزود: مسئولان در برخورد با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، باید به معنای واقعی کلمه دغدغه مند و حامی آنها باشند.

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم تصریح کرد: تسهیل قوانین و حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران، می‌تواند زمینه ساز افزایش ظرفیت تولید به دو یا چند برابر ظرفیت‌های موجود باشد.

وی، قاچاق کالا را یکی دیگر از موانع تولید دانست و گفت: هر کالای قاچاقی که وارد کشور می‌شود، زمینه ساز ورشکستگی یک تولید کننده خواهد بود و یا اینکه به علت عدم توازن در درآمد و خرج، مجبور به اخراج یکی از کارگرانش می‌شود.

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم، توجه به اصل ۴۴ و واگذاری‌ها را مهم خواند و گفت: متأسفانه در واگذاری واحدهای‌ تولیدی به افراد فاقد صلاحیت، باعث شده که شاهد شکست خوردن تولید و کاهش ظرفیت‌ها باشیم؛ البته قوه‌قضائیه در این موضوع تا حدودی وارد شده است، اما نیازمند نظارت بیشتری هستیم.

وی با بیان این که مردم نیز باید برای تحقق شعار سال به میدان بیایند، خاطرنشان کرد: همان طور که حضرت آقا در سال گذشته و در شعار سال قبل هم تاکید فرمودند، مردم باید با دید اعتقادی و شرعی با این موضوع برخورد کنند، و بدانند که خرید هر کالای خارجی بیکار شدن یک کارگر ایرانی را به همراه خواهد داشت و خانواده‌ای را از نان خوردن خواهد انداخت.

حجت الاسلام فلاحی تأکید کرد: با ترویج این دیدگاه در بین مردم، قطعا هیچ کس به سمت خرید کالای خارجی نمی‌رود، بنابراین بالابردن سطح آگاهی مردم نیز بسیار مهم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha